Online Characterizer
ik heb een script gemaakt dat een plaatje om kan zetten in tekst.
de website is nog in een grote beta versie,
maar toch wil ik jullie mening.
misschien hebben jullie nog leuke toevoegingen, of wat foutjes.
Reacties zijn welkom ;)
http://www.thomasvdbulk.nl/characterizer/
~Thomas
Gewijzigd op 18/04/2011 00:03:02 door Thomas van den Bulk
Leuk. Is het ook nuttig?
Is het op basis van een bestaand script of helemaal zelf gemaakt?
Nutteloos, maar wel aardig gemaakt.
Alleen een beetje fout standaard-plaatje. Bij pedobear denk ik aan andere dingen...
Bug: Nadat ik op charactize druk, worden alle instellingen gereset.
Leuk
dit script ben ik al vaker tegen gekomen op internet.. ga nu niet zeggen dat je een script "gemaakt" hebt.
Een ontwerp of scripting laten checken is zinvol (daar kan je een duidelijke mening over hebben), maar ik heb het gevoel dat alles wat je (niet) zelf hebt gemaakt gecheckt moet worden. Het enige wat we kunnen zeggen is "leuk, zelf gemaakt?", etc. Beetje nutteloos he.
en ja ik weet dat de instellingen gereset worden, ik verander (als ik weer thuis ben) wel even dat de instellingen blijven staan, jammer genoeg is dit natuurlijk niet mogelijk bij het uploaden van een file
Gewijzigd op 18/04/2011 10:32:26 door Thomas van den Bulk
Gewoon elke pixel iteraten en adv de lightning mappen naar een bepaald karakter?
Daarna gebruik ik floor([aantal tekens in array met characters]/255*[gemiddelde]).
Dan lees ik character die bij deze uitkomst uit de array met characters, en dit laat ik zien in de browser
Let op, dit is alleen de zwartwit versie
Sorry voor eventuele fouten, reageren via je mobiel is niet heel makkelijk. (autocorrectie staat ook aan)
Toevoeging op 18/04/2011 14:21:15:
oke, ik heb 'm geupdated, alle instellingen worden nu weer terug gezet,
als je een bestand gebruikt zal hij weer terug springen naar het orginele plaatje, sinds je de browser niet kan dwingen om het bestand weer te uploaden.