Online handtekening script
Ik ben momenteel opzoek naar een online handtekeningen script waarmee ik mijn gebruikers een handtekening kan laten zetten en die vervolgens kan opslaan.
Enige sugesties?
Mvg,
T. Kampherbeek
Dit lijkt me ook eerder een aanvraag.
Deze kan je kopen voor 40 dollar. Is het enige wat ik zo snel vind.
Zal even kijken of ik hem goed aan de praat kan krijgen.
Alsnog bedankt
Als je nu even post welke je gevonden hebt, en misschien ook als je het aan de praat krijgt. Hebben andere mensen er ook profijt van als ze zoeken op het forum.
/me ook benieuwd is
De link van Karl beweert dus op alle browsers te werken, maar dat is dus niet zo. Op Opera werkt het niet (en ja, ik heb Silverlight geïnstalleerd en ik zie het invoer-gedeelte. Maar hij ontvangt mijn muisklikken niet.
@ Eddy: Opera veranderd ook constant, waarschijnlijk is dat script nog op Opera 8/9 getest en niet op 10. Zoveel mensen gebruiken Opera ook niet, dus denk niet dat ze zich er zo druk om zullen maken..
Eddy Erkelens schreef op 06.11.2009 08:20:
De link van Karl beweert dus op alle browsers te werken, maar dat is dus niet zo. Op Opera werkt het niet (en ja, ik heb Silverlight geïnstalleerd en ik zie het invoer-gedeelte. Maar hij ontvangt mijn muisklikken niet.
Dat is dan raar, want ik gebruik zelf dus ook Opera. Bij mij werkt het gewoon. Mijn silverlight Versie: 3.0.40818.0.
Ik dacht overigs dat het flash was omdat ik een flashblock user javascript bestand heb, die blokkeerde dus dat silverlight ook.
Maar goed, hij heeft dus al wat.
Quote:
Zoveel mensen gebruiken Opera ook niet, dus denk niet dat ze zich er zo druk om zullen maken..
Dat is nog geen reden om het niet te laten werken in Opera, aangezien het toch nog altijd omzet op zal leveren.
Zodra ik dit heb gedaan zal ik het hier posten.
Mvg,
T. Kampherbeek
Ben ook benieuwd dus ik reageer maar even :-)