online.php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Remon

remon

04/12/2006 22:36:00
Quote Anchor link
hallo iederen ik heb ergens deze script vandaan geloof hier

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
<?  
// sessie zelf instellen
if ( isSet ( $_SESSION['user_id'] ) )
{

$iUser_id = $_SESSION['user_id'];
}

else
{
    $iUser_id = 0;
}

$rQueryUsernameBepalen = mysql_query ( "SELECT id, username FROM users WHERE id = ".$iUser_id ) or die ( mysql_error() );
$aQueryUsernameBepalen = mysql_fetch_assoc ( $rQueryUsernameBepalen );
$sUsername = $aQueryUsernameBepalen['username'];

/* #### INSTELBARE VARIABELEN #### */

$sIpadres = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
$sHuidigePagina = $_SERVER['HTTP_REFERER'];
$sTime = time()+180; // is 3 minuten

$sQuerySelectOnline = "SELECT count(*) FROM online WHERE ip = '".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."'";  

$rQuerySelectOnline = mysql_query ( $sQuerySelectOnline );  

$aQuerySelectOnline = mysql_result ( $rQuerySelectOnline,0 );  

// wanneer het ipadres er nog niet instaat

if ( $aQuerySelectOnline == 0 )  
{

$rQueryInsert = mysql_query ( "INSERT
                                         INTO online ( ip, locatie, tijd, user_id, username )
                                   VALUES ('"
. mysql_real_escape_string($sIpadres) . "','" . mysql_real_escape_string($sHuidigePagina) . "','" . mysql_real_escape_string($sTime) . "', '" . mysql_real_escape_string($iUser_id) . "', '" . mysql_real_escape_string($sUsername) . "' ) " ) or die ( mysql_error() );
}

else // het ipadres staat er dus wel in
{  
    $rQueryUpdate = mysql_query ( "UPDATE online
                                        SET locatie='"
. mysql_real_escape_string($_SERVER['HTTP_REFERER']) . "', tijd = '" . mysql_real_escape_string($sTime) . "', user_id = '" . mysql_real_escape_string($iUser_id) . "', username = '" . mysql_real_escape_string($sUsername) . "'
                                   WHERE ip = '"
. mysql_real_escape_string($_SERVER['REMOTE_ADDR'])."'" ) or die ( mysql_error());
}

$iHuidigeTijd = time();  

mysql_query("DELETE FROM online WHERE tijd < $iHuidigeTijd");  

$sQueryGastenOnline = "SELECT * FROM online WHERE user_id = 0";  
$rQueryGastenOnline = mysql_query ( $sQueryGastenOnline );  
$iAantalGastenOnline = mysql_num_rows ( $rQueryGastenOnline );  

$sQueryLedenOnline = "SELECT * FROM online WHERE user_id <> 0";  
$rQueryLedenOnline = mysql_query ( $sQueryLedenOnline );  
$iAantalLedenOnline = mysql_num_rows ( $rQueryLedenOnline );  

echo "Gasten: ".$iAantalGastenOnline."<br />";  
echo "Leden: ".$iAantalLedenOnline."<br />";

while ( $aQueryLedenOnline = mysql_fetch_assoc ( $rQueryLedenOnline ) )
{

echo '<a href=#>'.$aQueryLedenOnline['username'].'</a>,';
}

?>

maar nu krijg ik deze fout melding

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/partybox4u/domains/partybox4u.com/public_html/online.php on line 12

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/partybox4u/domains/partybox4u.com/public_html/online.php on line 12
Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO)

en ik zou niet weten hoe of wat er waar ik iets verkeerd invul,
ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes remon

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 07:26:59

D B

D B

04/12/2006 22:38:00
Quote Anchor link
Volgens mij mis je een mysql tabel :)

Heb je wel een tabel aangemaakt?

Als dit zo is, mis je denk ik een verbinding met de mysql-tabel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door D B

Joren de Wit

Joren de Wit

Quote Anchor link
Waar maak je verbinding met je database? De foutmelding komt er in ieder geval op neer dat je nog geen verbinding hebt gemaakt, of dat je verkeerde logingegevens hebt opgegeven...

Remon

remon

Quote Anchor link
ja de tabel die erbij vermeld stond.

Remon

remon

04/12/2006 22:39:00
Quote Anchor link
ja zoiets dacht ik al maar deze script staat hier ergens wacht ik zoek hem even.

Remon

remon

04/12/2006 22:41:00
Quote Anchor link
ik kan hem hier even niet zo snel vinden,
maar hier staat die ook precies de zelfde

http://www.sitemasters.be/?pagina=scripts/scripts&cat=23&id=791

Joren de Wit

Joren de Wit

04/12/2006 22:42:00
Quote Anchor link
Ik het script dat je hierboven hebt staan maak je in ieder geval geen verbinding met een database. Dat zul je dus eerst moeten doen...

Remon

remon

04/12/2006 22:44:00
Quote Anchor link
ja ok sorry maar ik ben beetje beginner ik zie nergens staan waar ik me datebase gegevens kan invullen en gebruikersnaam, anders had ik dat al gedaan. kan je dan misschien me een beetje op weg helpen wat ik moet aanpassen om dat wel erin te plaatsen

D B

D B

04/12/2006 22:49:00
Quote Anchor link
Ik kan je wel een scriptje geven wat ik gebruik voor database connecties:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
<?
                ob_start();
                $dbname = "database_naam";
                $user = "database_user";
                $pass = "database_password";
                $host = "localhost";

$to = "je_emial";
                $subject = "Database-Fout";
                $from = "From: Autobot <je_email>";

if (!mysql_select_db($dbname, mysql_connect($host, $user, $pass)))
    {

if (!$_SESSION["dberror"])
        {

$msg = "============================================\n";
            $msg .= "Database connectie mislukt!\n";
            $msg .= "============================================\n\n";

$msg .= "De connectie met de database is mislukt!\n\n";

$msg .= "Datum: " . date("d.m.Y") . "\n";
            $msg .= "Tijd: " . date("H:i") . "\n";
            $msg .= "Ip addr: " . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "\n\n";

mail($to, $subject, $msg, $from);

$dberror = 1;
            session_register(dberror);
        }

echo "
        <html>
        <head>
        <title>Verbinding database Mislukt</title>
        </head>

<body>

<h1>Verbinding met de DataBase Mislukt.</h1>

<p>Probeer het over enkele minuten opnieuw.</p>

<p>Onze excuses en bedankt voor het begrip.</p>

</body>
        </html>"
;

exit();
    }

?>

Het beste kun je dit in een apart script zetten en dan zet je in je online.php:

include("database_script.php");

Remon

remon

04/12/2006 22:51:00
Quote Anchor link
ok bedankt ik ga het even uitproberen

Remon

remon

04/12/2006 22:54:00
Quote Anchor link
nu zegt die dit

Table 'partybox4u_party.users' doesn't exist

maar partybox4u_party is me datebase alleen die .users snap ik niet want die tabel die ik aan moest maken heet online

D B

D B

04/12/2006 22:58:00
Quote Anchor link
je moet dus op je webhost een mysql tabel aanmaken... meestal kun je dit via phpmyadmin ofzo doen..

Remon

remon

04/12/2006 23:00:00
Quote Anchor link
ja dat heb ik gedaan de tabel gegevens die bij dit script stonden zijn.

CREATE TABLE `online` (
`ip` varchar(20) NOT NULL default '',
`locatie` varchar(255) NOT NULL default '',
`tijd` varchar(30) NOT NULL default '',
`user_id` int(10) NOT NULL default '0',
`username` varchar(255) NOT NULL default ''
) TYPE=MyISAM;

en die heb ik aangemaakt.
blijkbaar staat er iets anders niet goed maar ik zou niet weten wat.

D B

D B

04/12/2006 23:00:00
Quote Anchor link
Sorry ik zat er ff langs:

Je hebt nog een tabel nodig... Ik denk dat je er 1 mist

Joren de Wit

Joren de Wit

04/12/2006 23:04:00
Quote Anchor link
@Bierens: Die maakt hij toch ook aan in de tabel online....

Echter op regel 12 in het script gebruik je de tabel users. Die moet dus ook bestaan.

Edit:
Opmerking aan het adres van Bierens is alweer achterhaald :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Remon

remon

04/12/2006 23:05:00
Quote Anchor link
kan ik die niet veranderen in leden want zo heet die tabel namelijk ?

Joren de Wit

Joren de Wit

04/12/2006 23:06:00
Quote Anchor link
remon schreef op 04.12.2006 23:05:
kan ik die niet veranderen in leden want zo heet die tabel namelijk ?
Ja dat kan, dan moet je dat in je script veranderen. Alle queries die dus betrekking hebben op de tabel 'users' moet je dan naar de tabel 'leden' laten verwijzen...

D B

D B

04/12/2006 23:07:00
Quote Anchor link
remon dus je hebt nu een tabel leden en een tabel online ??

Als dat zou is kun je alle FROM users vervangen door FROM leden

Remon

remon

04/12/2006 23:07:00
Quote Anchor link
hmm volgens mij werkt die nu wel heb users in leden veranderd en usersname in gebruikersnaam

Robert Deiman

Robert Deiman

04/12/2006 23:08:00
Quote Anchor link
Ik zie ergens in het script van BIerens het volgende staan:

session_register(dberror);

gebruik hiervoor $_SESSION['dberror']=$dberror;

D B

D B

04/12/2006 23:09:00
Quote Anchor link
@Blanche:

Sorry ik zat er ff langs :)
Ben zelf ook nog steeds maar een beginner :)

@Remon:

Ok dus we zijn klaar hier??

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.