ontwikkeling cms systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Douflons

douflons

18/08/2009 04:44:00
Quote Anchor link
Goedendag,

Voor mijn bedrijfs-website zoek ik een ervaren programmeur die de site kan uitbreiden.

Momenteel gebruik ik micro cms ( http://microcms.kset.org/ ) , echter de factoren tijd en ervaring zorgen er voor dat ik zelf niet aan het cms ga sleutelen.

Het is geen probleem als de programmeur liever zijn eigen cms systeem wenst te gebruiken , echter dienen de huidige functies behouden te blijven.

Gewenste uitbreidingen / verbeteringen :

# upload mogelijkheid herstellen
# meerdere formulieren
# betere editor
# reserverings script ontwikkelen en implementeren
# nieuwssysteem implementeren
# reactie mogelijkheid uitschakelen
# links systeem ontwikkelen en implementeren
# eenvoudige webshop ontwikkelen
# google maps integreren op de contact pagina
# ontwikkeling evenementen systeem ontwikkelen
# contact beheer

De volgende formulieren dienen ook gemaakt te worden

Stand alone formulier voor het aanvragen van een telefonisch consult ( incl. ideal betalingsmogelijkheid ( kan via mollie oid )

Formulier voor het aanmelden van links ( links moeten door mij worden goedgekeurd )

NB het mooiste zou zijn indien ik via een beheerpaneel zelf formulieren kan aanmaken en deze aan paginas kan toewijzen.

Een gedetaillerde uitleg kan op verzoek worden toegestuurd/

Met betrekking tot het budget : ik reken op een maximaal uurtarief van 40 euro voor een goede programmeur.

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 04:30:41

Leen M

Leen M

18/08/2009 08:13:00
Quote Anchor link
Graag zou ik die gedetailleerde uitleg ontvangen. Ik heb ook een PM gestuurd.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.