Onze site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ron -

Ron -

09/10/2006 21:21:00
Quote Anchor link
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!
Hij word steeds beter en geavanceerder, vind ik persoonlijk..
Nu wil ik het wel eens van jullie horen, wat er anders kan/moet

het adres is
http://www.de-menner.nl

PHP hulp

PHP hulp

24/01/2025 18:13:18

Leo

Leo

09/10/2006 21:27:00
Quote Anchor link
Mooi :) alleen kan er niets van lezen (is dit nu duits of limburgs/duits?)

*Tips:
1. Probeer wat te doen aan die witte lijn achter de licthkrant.. dit is te fel en schrik bezoekers af ;)

2. Doe ook wat aan de rollover in het menu, ook dit wit is te fel.. maar het iets minder fel ;)

3. Inline frames zijn niet echt geweldig, als jij het zelf fijner vind om mee te werken kan ik dat begrijpen.. alleen raad ik je toch divs aan omdat het dan mooier/overzichtelijker is ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leo

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

09/10/2006 21:27:00
Quote Anchor link
Hij laadt traag, de header vind ik afgrijselijk en onleesbaar. voor de rest gaat het wel

En het w3c
is er ook niet zo blij mee.
Al valt dat nog wel mee

Ow ja voor het geval je het nog niet wist: Scrollen is niet leuk
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven

Ron -

Ron -

09/10/2006 21:28:00
Quote Anchor link
Leo schreef op 09.10.2006 21:27:
Mooi :) alleen kan er niets van lezen (is dit nu duits of limburgs/duits?)

*Tip: Probeer wat te doen aan die witte lijn achter de licthkrant.. dit is te fel en schrik bezoekers af ;)

haha nee geen duits ;)
tis Limburgs dialect, omg Roermond :P

ik zal der straks ff wat aan doen! :D
bedankt voor je mening!

Leo

Leo

09/10/2006 21:31:00
Quote Anchor link
@Klaasjan, de header had ik niet op gelet.. dit is idd onleesbaar.

@Ron, check even mijn vorige post, die is even ge-edit.

Ron -

Ron -

09/10/2006 21:31:00
Quote Anchor link
Klaasjan schreef op 09.10.2006 21:27:
Hij laadt traag, de header vind ik afgrijselijk en onleesbaar. voor de rest gaat het wel

En het w3c
is er ook niet zo blij mee.
Al valt dat nog wel mee

Ow ja voor het geval je het nog niet wist: Scrollen is niet leuk

klopt, die header moet anders, maar aangezien ik niet zo goed kan designe, is dit niet zo eenvoudig voor mij :P
wat is t w3c??
bedankt voor je reactie :)

Leo

Leo

09/10/2006 21:33:00
Quote Anchor link
W3C is het World Wide Web Consortium
en deze bepalen de webstandaarden voor webcode, dus hier houden de meeste mensen zich strikt aan :)

*Het is btw geen banner maar een header, deze fout word vaker gemaakt.. onhoud dit :) (het bovenste plaatje met de titel van je site)

edit: typo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leo

Ron -

Ron -

09/10/2006 21:34:00
Quote Anchor link
Leo schreef op 09.10.2006 21:27:
2. Doe ook wat aan de rollover in het menu, ook dit wit is te fel.. maar het iets minder fel ;)

3. Inline frames zijn niet echt geweldig, als jij het zelf fijner vind om mee te werken kan ik dat begrijpen.. alleen raad ik je toch divs aan omdat het dan mooier/overzichtelijker is ;)

Menu komt ook verandering in.. willen hele nieuwe layout/design gaan opbouwen.. dit kan wel nog even duren denk ik

zijn geen inline frames, maar gewone frames..
ik maar hier gebruik van, omdat ik geen andere manier weet :P
dit zal denk ik wel komen omdat ik van html over ben gegaan op php, heb divs wel es eerder gezien, maar hoe ze werken?!?!?!

ow w3c is dus iets wat heeeeelveel errors geeft over onze site :P:P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ron -

PHP Newbie

PHP Newbie

09/10/2006 21:35:00
Quote Anchor link
Waarom krijg ik 10.000 meldingen van: niet beveiligd in het gastenboek? :-s

Ron -

Ron -

09/10/2006 21:37:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 09.10.2006 21:35:
Waarom krijg ik 10.000 meldingen van: niet beveiligd in het gastenboek? :-s

das een goeie :P
kweet niet wat je in t gastenboek hebt gezet, maar het is daardoor op hol geslagen :P:P

oplossingen ?:P

PHP Newbie

PHP Newbie

09/10/2006 21:39:00
Quote Anchor link
ik heb niks in het gastenboek gezet, het duurde me te lang met al die meldingen, gewoon even browser afgesloten ;-)

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

09/10/2006 21:41:00
Quote Anchor link
Ik gok dat iemand een alert erin gezet heeft om te klieren en aan te tonen dat jij javascript toelaat in je gastenboek.

Oftewel je gastenboek is niet beveiligd, moe je wat aan doen

Ron -

Ron -

09/10/2006 21:42:00
Quote Anchor link
@klaasjan:
is er dan een site te maken waar je niet bij hoeft te scrollen??
kijk naar deze...:P

@PHP Newbie:
der is allemaal code in het gastenboek geplaatst, dit kan dus blijkbaar:P
er staat me iets van bij dat hier 1 of andere commando voor is, om dit eruit te halen..

iemand die dit weet?

PHP Newbie

PHP Newbie

09/10/2006 21:43:00
Quote Anchor link
htmlentities();

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

09/10/2006 21:46:00
Quote Anchor link
Ron schreef op 09.10.2006 21:42:
@klaasjan:
is er dan een site te maken waar je niet bij hoeft te scrollen??
kijk naar deze...:P

@PHP Newbie:
der is allemaal code in het gastenboek geplaatst, dit kan dus blijkbaar:P
er staat me iets van bij dat hier 1 of andere commando voor is, om dit eruit te halen..

iemand die dit weet?

Srolloos is er niet maar jouw FOTO pagina is wel heel errug. Geef er 10 weer en dan een link naar pagina 2

Gerben G

Gerben G

09/10/2006 22:12:00
Quote Anchor link
voeg ook even een javascript toe bij je gastenboek, zodat je de smilies kan aanklikken

Ron -

Ron -

09/10/2006 22:27:00
Quote Anchor link
Donhertog schreef op 09.10.2006 22:12:
voeg ook even een javascript toe bij je gastenboek, zodat je de smilies kan aanklikken

dat was ik ook van plan ;)
misschien iemand die dit weet te vinden?
ik zal es gaan zoeken op deze site

Gerben G

Gerben G

09/10/2006 22:28:00
Quote Anchor link
hier kun je zo'n javascript vinden. inclusief het gebruik er van

http://www.phphulp.nl/php/scripts/6/614/

Ron -

Ron -

09/10/2006 22:46:00
Quote Anchor link
Donhertog schreef op 09.10.2006 22:28:
hier kun je zo'n javascript vinden. inclusief het gebruik er van

http://www.phphulp.nl/php/scripts/6/614/

bedankt!!:D

hebben jullie misschien ook een oplossing voor het fotoboek?
ik wil het zo maken, dat als ik een map met fotos, incl php bestanden voor het fotoboek op de server in een bepaalde map plaats, deze automatisch worden toegevoegd aan de fotopagina..

iemand idee?

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

09/10/2006 22:48:00
Quote Anchor link
Kijk eens in de scriptlib naar het automatisch fotoalbum van Arjan Kaptein

http://www.phphulp.nl/php/scripts/9/668/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven

Ron -

Ron -

09/10/2006 22:58:00
Quote Anchor link
bedankt klaasjan, zal eens een kijkje nemen!

Gastenboek aangepast!! :D
bedankt voor de hulp!!:D
Verder is het login gedeelte nog niet helemaal in orde..
je blijft niet altijd ingelogd als je dit hebt aangevinkt.. iemand misschien een oplossing?

meer info:
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=23324&page=
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ron -

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.