OO hulp
Ruud
09/11/2004 10:30:00Hoi,
Ik heb een bestaande applicatie, een simpele schoolopracht, die ik om wil vormen naar een OO- aplicatie. Echter het toevoegen van een nieuwe gebruiker gaat niet meer ...
Ik roep de functie reg->showRegister aan. Het register scherm komt op het beeldscherm, so far so good. Maar als ik op de knop submit druik dan voegt deze niks toe aan de MySQL tabel. Terwijl hij dit in de orginele applicatie gewoon deed. Wat doe ik fout en hoe kan ik dit verbeteren?
Onderstaan vind je de inhoud van user.inc en register.inc . (uit de OO-applicatie)
------------------------------------------------------------
<form action="" method="post">
voornaam <input type="text" name="N_UserID"><br>
achternaam <input type="text" name="N_SRN"><br>
Email <input type="text" name="N_EML"><br>
wachtwoord <input type="text" name="N_PassWord"><br>
<input type="hidden" name="addUser" value="1"><br>
<input type="submit" value="submit">
</form>
Ik heb een bestaande applicatie, een simpele schoolopracht, die ik om wil vormen naar een OO- aplicatie. Echter het toevoegen van een nieuwe gebruiker gaat niet meer ...
Ik roep de functie reg->showRegister aan. Het register scherm komt op het beeldscherm, so far so good. Maar als ik op de knop submit druik dan voegt deze niks toe aan de MySQL tabel. Terwijl hij dit in de orginele applicatie gewoon deed. Wat doe ik fout en hoe kan ik dit verbeteren?
Onderstaan vind je de inhoud van user.inc en register.inc . (uit de OO-applicatie)
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?PHP
class User
{
function addUser()
{
$addQuery = "insert gebruikers set voornaam='".($_POST["N_UserID"])."', achternaam='".($_POST["N_SRN"])."',email='".($_POST["N_EML"])."',wachtwoord='".$_POST["N_PassWord"]."'";
$RC=mysql_query($addQuery);
}
}
?>
class User
{
function addUser()
{
$addQuery = "insert gebruikers set voornaam='".($_POST["N_UserID"])."', achternaam='".($_POST["N_SRN"])."',email='".($_POST["N_EML"])."',wachtwoord='".$_POST["N_PassWord"]."'";
$RC=mysql_query($addQuery);
}
}
?>
------------------------------------------------------------
Code (php)
<form action="" method="post">
voornaam <input type="text" name="N_UserID"><br>
achternaam <input type="text" name="N_SRN"><br>
Email <input type="text" name="N_EML"><br>
wachtwoord <input type="text" name="N_PassWord"><br>
<input type="hidden" name="addUser" value="1"><br>
<input type="submit" value="submit">
</form>
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.