Ook null resultaten weergeven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jacco

Jacco

09/01/2007 13:48:00
Quote Anchor link
Hallo phphulpers,

Ik heb weer een lastige query gevonden.. Hij doet het eigenlijk perfect maar ik wil ook dat hij resultaten weergeeft waar de count 0 is..

Het gaat om deze query:
SELECT tbl_wijk.coordinaten, tbl_wijk.wijkId, tbl_wijk.naam, tbl_wijk.omschrijving, count(tbl_kamer.kamerId) as aantal, tbl_kamer.prijs, tbl_kamer.oppervlakte, tbl_kamer.aantal_kamers FROM tbl_wijk LEFT JOIN tbl_kamer ON tbl_wijk.wijkId = tbl_kamer.wijkId WHERE tbl_kamer.prijs <= ".$prijs." AND tbl_kamer.oppervlakte >= ".$oppervlakte." AND tbl_kamer.aantal_kamers >= ".$kamers." AND actief = 1 GROUP BY tbl_wijk.wijkId

Ik heb 24 wijken, maar nu geeft ie alleen resultaten waar de count groter is als 0, ik heb echter ook coordinaten e.d. nodig om wijken te laten zien.. Met de resultaten maak ik een imagemap aan:
<area shape="poly" coords="".$toon->coordinaten."" href="javascript:updateKaart('kaart_detail', ".$prijs.", ".$oppervlakte.", ".$kamers.", ".$toon->wijkId.");" nMouseOver=\"showDetails(".$toon->wijkId.",'".$toon->naam."', '".$toon->omschrijving."', ".$aantal.");" onMouseOut="hideDetails();" alt="".$toon->naam." (".$aantal." kamers)" />
Hoe kan ik dit zo krijgen dat hij van alle wijken resultaten geeft en niet alleen wat ik nu heb?

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.