OOP Membersysteem - Tips?
Ik ben druk bezig met OOP, van alles aan het lezen hierover, en aan het proberen.
Nu ben ik bezig met een membersysteem, maar aangezien ik niet zeker weet of ik nu wel goed OOP programmeer, wil ik jullie vragen om mijn begin eens te bekijken.
Ik hoop op tips en opmerkingen of dit goed OOP is of niet, graag ook waarom dit wel of niet zo is!
Greets,
Robin
ps. Ik heb nog niet op beveiligingen en dergelijke gelet, het gaat me er nu alleen om of dit goed OOP is of niet.
User Class:
Plaatscode: 136217
Werking Inloggen:
Kijken of er al ingelogd is:
Maar blijf op deze weg doorgaan, en uiteindelijk zal je wel gaan snappen wat nou precies het object-georiënteerde aan OOP inhoudt. :)
Dit is geen OOP, maar een verzameling functies.
http://wiki.phpfreakz.nl/Categorie:OOP
Als je echt OOP wilt gaan, zou je er eens een framework bij moeten pakken, denk Zend Framework of Symfony (er zijn er natuurlijk nog meer)
Tutorial: Object georiënteerd denken
edit: even om het een compleet setje te maken, leuk voor later :)
PFZ | Forum | OOP Membersysteem - Tips?
WebmasterCity - Forum - [OOP] Membersysteem - Tips?
Ook nog wat lokaal leesvoer: edit: even om het een compleet setje te maken, leuk voor later :)
PFZ | Forum | OOP Membersysteem - Tips?
WebmasterCity - Forum - [OOP] Membersysteem - Tips?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
iltar van der berg schreef op 24.04.2009 11:13:
Maar als je OOP wilt leren heeft het wel degelijk nut om je zelf te verdiepen in plaats van meteen met frameworks aan de slag te gaan.Als je echt OOP wilt gaan, zou je er eens een framework bij moeten pakken, denk Zend Framework of Symfony (er zijn er natuurlijk nog meer)
slaat nergens op. een md5 over een sha1 maakt de encryptie niet moeilijker ben ik bang. Als je het beter wilt maken zul je eens moeten googelen op salt 'n pepper.