opacity
Chris NVT op 07/05/2012 11:11:09:
Hertog,
1) De laatste post is van 01-05-2012, is dus niet oud. Wat jou mening is van oud boeit me niet eerlijk gezegt, ik zie nog steeds geen oplossing staan jij wel? Dus lijkt me de discussie nog steeds een open discussie.
2) Nergens staat het voorbeeld wat ik geef, en als je zelf al geen contructieve antwoorden geeft richten de gebruiker(s) met wat eventueel WEL kan. Moet je ook niet opmerkingen zoals deze gaan plaatsen, als je geen oplossing weet of bied, waarom dan posten?
1) De laatste post is van 01-05-2012, is dus niet oud. Wat jou mening is van oud boeit me niet eerlijk gezegt, ik zie nog steeds geen oplossing staan jij wel? Dus lijkt me de discussie nog steeds een open discussie.
2) Nergens staat het voorbeeld wat ik geef, en als je zelf al geen contructieve antwoorden geeft richten de gebruiker(s) met wat eventueel WEL kan. Moet je ook niet opmerkingen zoals deze gaan plaatsen, als je geen oplossing weet of bied, waarom dan posten?
1) Als je nergens een oplossing ziet staan moet je beter opletten, er zijn al antwoorden met oplossingen gegeven (van onder andere Wouter J en jeroen vd). Laatste bericht is een week oud en er zijn dus al diverse oplossingen. De Topicstarter heeft sindsdien niet meer gereageerd dus heeft het geen zin om nog een antwoord te geven. En je hebt al vaker oude topics weer onder de aandacht gebracht en dat is niet nodig, let er gewoon AUB een beetje op.
2) Aangezien je het topic niet hebt doorgelezen (of deels) had je natuurlijk niet gezien dat 'child' stijlen met een hogere opactiy 1 geen zin heeft (van onder andere Wouter J en Mij). Als je het wel topic wel had door gelezen had je gezien dat jouwn oplossing totaal geen zin heeft..
Maar ja dat is mijn mening, of je het er nu mee eens bent of niet. Laten we nu niet meer op dit topic reageren, en anders PM je me maar... Waarschijnlijk heeft de Topicstarter het al opgelost anders had hij allang wel weer geragereerd...
Hertog Jan op 07/05/2012 13:14:30:
1) Als je nergens een oplossing ziet staan moet je beter opletten, er zijn al antwoorden met oplossingen gegeven (van onder andere Wouter J en jeroen vd). Laatste bericht is een week oud en er zijn dus al diverse oplossingen. De Topicstarter heeft sindsdien niet meer gereageerd dus heeft het geen zin om nog een antwoord te geven. En je hebt al vaker oude topics weer onder de aandacht gebracht en dat is niet nodig, let er gewoon AUB een beetje op.
2) Aangezien je het topic niet hebt doorgelezen (of deels) had je natuurlijk niet gezien dat 'child' stijlen met een hogere opactiy 1 geen zin heeft (van onder andere Wouter J en Mij). Als je het wel topic wel had door gelezen had je gezien dat jouwn oplossing totaal geen zin heeft..
Maar ja dat is mijn mening, of je het er nu mee eens bent of niet. Laten we nu niet meer op dit topic reageren, en anders PM je me maar... Waarschijnlijk heeft de Topicstarter het al opgelost anders had hij allang wel weer geragereerd...
Chris NVT op 07/05/2012 11:11:09:
Hertog,
Jou post m.b.t. dit topic had 0,0 waardevolle informatie. Ik zie nergens een post van de TS 'Bedankt allen het is opgelost!' jij wel? Dan ga ik ervan uit dat het niet is opgelost. Niet iedereen heeft tijd om er dagelijks op dit forum te zitten.
Jou mening mag je zeker hebben, echter laat vervolgens de topic on tpoic blijven en PM mij met je frustraties, val hier mede forum gebruikers niet mee lastig.
Mijn mening is dat 7 dagen niet oud is, zeker niet zonder een bericht van de TS dat hij het probleem heeft opgelost. Al staan er al 30 mogelijke oplossingen in, zonder bevestiging blijft het onopgelost.
Dus ben ik afgestapt van het idee van opacity.
Toch bedankt voor de reacties helaas kan css dit nu nog niet aan maar volgens mij komt die optie in css 3 wel. Dus tot die tijd gebruik ik geen opacity.
Quote:
volgens mij komt die optie in css 3 wel.
Nee, want we werken nu al allemaal in CSS3.
En die RGBa moet werken, werkt in alle moderne browsers en op elk element (omdat het slechts de background is)
Edit:
Gebruik [url=<link>]klik hier[/url] als links en het is http://www.recruity.nl/onzin/Naamloos.jpg niet http://www.recruity.nl/onzin/naamloos.png
Gewijzigd op 07/05/2012 19:19:26 door Wouter J
Dus:
En dan de opacity/filters weglaten.
Is het nou echt zo moeilijk om even te lezen wat ik zeg...?
oke inderdaad wouter je hebt gelijk dit is de manier. ik wist niet precies wat ik er eerst mee moest maar dank je wel!