Opdrachten met spoed gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Stefan

Stefan

30/05/2008 22:18:00
Quote Anchor link
Ik ben met spoed op zoek naar php opdrachten, tegen een vergoeding.
Om te kijken wat mijn vaardigheden kan je kijken op www.elementrix.nl
De layout is niet door mij gemaakt, alle php + admin voor het nieuwssysteem, progress systeem, en alles erop en eraan wel door mij.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 17:56:05

Stefan

Stefan

30/05/2008 22:21:00
Quote Anchor link
Oja vergeten te vermelden. Ga naar
http://www.elementrix.nl/mainframe.php?id=2&page=archive
voor de werkende (geupdate en verder doorverbeterde) site. Ik ben bezig met een grote update, de 1e kolom van het menu werkt nu bijna perfect, in deze vernieuwde versie.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

30/05/2008 22:48:00
Quote Anchor link
Niet bumpen! Je site valideert trouwens niet

DDragonz

DDragonz

30/05/2008 23:26:00
Quote Anchor link
Hmmm...toch niks speciaals wat je daar hebt? Ik denk toch niet dat je iemand zal vinden die je hier een opdracht zal geven tegen betaling. Weet niet wat je allemaal kan, maar ik denk dat jij ook al 1 van de honderden mensen bent die veels te hoog grijpen. Want zoals ik het zie op de door jouw "gemaakte" site. Probeer je een game te maken. Dat is waarschijnlijk veels te moeilijk voor jouw.

Frank -

Frank -

30/05/2008 23:30:00
Quote Anchor link
En wat zijn dan je vaardigheden? Daar is niks van te vinden, wie weet heb je de boel alleen maar geinstalleerd...

Stefan

Stefan

31/05/2008 01:27:00
Quote Anchor link
Nee, ik heb alles wel zelf gemaakt. Wat zou het trouwens voor zin hebben, om dan naar dit forum te gaan, ookal zou ik alles alleen maar geinstalleerd hebben.
Het gaat mij erom dat ik ook wat ervan leer, en dat ik verder kom hiermee.

Op dit moment beheers ik HTML, PHP, MYSQL.
Hiermee wil ik niet zeggen, dat ik pro ben hierin, maar ik heb tot nu toe voor ieder probleem een oplossing gevonden.

Stefan

Stefan

31/05/2008 01:29:00
Quote Anchor link
DDragonz schreef op 30.05.2008 23:26:
Hmmm...toch niks speciaals wat je daar hebt? Ik denk toch niet dat je iemand zal vinden die je hier een opdracht zal geven tegen betaling. Weet niet wat je allemaal kan, maar ik denk dat jij ook al 1 van de honderden mensen bent die veels te hoog grijpen. Want zoals ik het zie op de door jouw "gemaakte" site. Probeer je een game te maken. Dat is waarschijnlijk veels te moeilijk voor jouw.

Met de game zelf houw ik me niet bezig, alleen de website.

Crispijn -

Crispijn -

31/05/2008 08:28:00
Quote Anchor link
Niet bumpen!

Dennis

dennis

31/05/2008 10:19:00
Quote Anchor link
meld je aan op een uitzendbureau dat heb ik ook gedaan en geregeld komen er opdrachten binnen dit kunnen stukken van een site zijn een site zelf bepaalde andere functions debuggen enz.

je kan er een aardig centje mee verdienen google op

Bijbaan, Vakantiewerk blabla

B a s
Beheerder

B a s

26/06/2008 23:52:00
Quote Anchor link
Oproepjes mogen hier niet.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.