Opdrachten met spoed gezocht
Om te kijken wat mijn vaardigheden kan je kijken op www.elementrix.nl
De layout is niet door mij gemaakt, alle php + admin voor het nieuwssysteem, progress systeem, en alles erop en eraan wel door mij.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan
http://www.elementrix.nl/mainframe.php?id=2&page=archive
voor de werkende (geupdate en verder doorverbeterde) site. Ik ben bezig met een grote update, de 1e kolom van het menu werkt nu bijna perfect, in deze vernieuwde versie.
Hmmm...toch niks speciaals wat je daar hebt? Ik denk toch niet dat je iemand zal vinden die je hier een opdracht zal geven tegen betaling. Weet niet wat je allemaal kan, maar ik denk dat jij ook al 1 van de honderden mensen bent die veels te hoog grijpen. Want zoals ik het zie op de door jouw "gemaakte" site. Probeer je een game te maken. Dat is waarschijnlijk veels te moeilijk voor jouw.
En wat zijn dan je vaardigheden? Daar is niks van te vinden, wie weet heb je de boel alleen maar geinstalleerd...
Het gaat mij erom dat ik ook wat ervan leer, en dat ik verder kom hiermee.
Op dit moment beheers ik HTML, PHP, MYSQL.
Hiermee wil ik niet zeggen, dat ik pro ben hierin, maar ik heb tot nu toe voor ieder probleem een oplossing gevonden.
DDragonz schreef op 30.05.2008 23:26:
Hmmm...toch niks speciaals wat je daar hebt? Ik denk toch niet dat je iemand zal vinden die je hier een opdracht zal geven tegen betaling. Weet niet wat je allemaal kan, maar ik denk dat jij ook al 1 van de honderden mensen bent die veels te hoog grijpen. Want zoals ik het zie op de door jouw "gemaakte" site. Probeer je een game te maken. Dat is waarschijnlijk veels te moeilijk voor jouw.
Met de game zelf houw ik me niet bezig, alleen de website.
Niet bumpen!
je kan er een aardig centje mee verdienen google op
Bijbaan, Vakantiewerk blabla
Oproepjes mogen hier niet.