Opdrachtgevers & freelancers gezocht
Hoi!
Ik ben op zoek naar wat mensen om een nieuwe site van mij te testen (FreelanceHulp).
Heb wel al aardig wat freelancers laten testen, maar nog niet echt opdrachtgevers, dus voorkeur gaat uit naar opdrachtgevers.. :)
Als je geen freelancer bent of opdrachtgever of je niet te reageren.
Grtn!
Ik ben op zoek naar wat mensen om een nieuwe site van mij te testen (FreelanceHulp).
Heb wel al aardig wat freelancers laten testen, maar nog niet echt opdrachtgevers, dus voorkeur gaat uit naar opdrachtgevers.. :)
Als je geen freelancer bent of opdrachtgever of je niet te reageren.
Grtn!
PHP hulp
12/01/2025 00:46:35Douwe
30/08/2008 16:10:00Oh, ik was vergeten te vertellen dat je 18+ moet zijn. Doelgroep is wat anders dan op PHPhulp. Je moet wettelijk aansprakelijk zijn om opdrachten aan te gaan.
Ben je 18+ Douwe? Zo niet, dan geeft dat niet, maar dan val je net buiten de doelgroep :)..
Ben je 18+ Douwe? Zo niet, dan geeft dat niet, maar dan val je net buiten de doelgroep :)..
- -
30/08/2008 16:17:00Als ik een KvK-nummer heb (waarbij bij de inschrijving mijn ouders een krabbel hebben gezet) mag ik freelancen hoor.
Nicoow Unknown
30/08/2008 16:17:00@Jonathan, uitzondering, mooi werk voor jou! Het is zo dat ik wel bewust een oudere doelgroep wil aanspreken.
Heb je een PM gestuurd nico!
Heb je een PM gestuurd nico!
Frank -
30/08/2008 16:23:00Offtopic: Hoe staat het eigenlijk met de nieuwe versie van PHPhulp?
Ontopic: Ik wil in de rol van opdrachtgever wel gaan testen, ik zoek nog wel goeie PHP-ers met database- en XML-kennis. Ik ben dan ook vooral benieuwd naar de wijze waarop inzicht wordt gegeven in de kennis en kunde van een ZZP-er.
Ontopic: Ik wil in de rol van opdrachtgever wel gaan testen, ik zoek nog wel goeie PHP-ers met database- en XML-kennis. Ik ben dan ook vooral benieuwd naar de wijze waarop inzicht wordt gegeven in de kennis en kunde van een ZZP-er.
Robert Deiman
30/08/2008 19:15:00Ik wil wel in de rol van freelancer gaan testen, je hebt ze al genoeg, maar extra kan nooit kwaad. Ik wil m'n baas ook wel vragen of die mee wil testen voor opdrachtgever.