open dir script
Hallo,
Ik ben op zoek naar een script waar ik mijn open dir mee kan bekijken.heb er allemaal plaatjes in staan.Maar zou handig zijn als ik er via een balkje elke keer een andere url in kan vullen en zo een opendir kan bekijken op plaatjes.
Bedankt
Ik ben op zoek naar een script waar ik mijn open dir mee kan bekijken.heb er allemaal plaatjes in staan.Maar zou handig zijn als ik er via een balkje elke keer een andere url in kan vullen en zo een opendir kan bekijken op plaatjes.
Bedankt
PHP hulp
23/11/2024 08:18:15Dat doe je met de functie: readdir(). Zo van: www.php.net/readdir gehaald:
Quote:
Nee dat is niet echt wat ik bedoel.
Ik wil een url inkunnen voeren en dan alle plaatjes zien in die dir.(als die dir er voor openstaat)
Mitch X
02/06/2004 15:55:00Quote:
Dat kun je gewoon met readdir doen ho0r :)
Sorry ben een echt N00b maar hoe dan?
Heb ooit zo'n scriptje gezien dat je gewoon een url in voert en plaatjes loeren maar.
Arend a
02/06/2004 20:24:00Beste ict-boy.
Dit is niet mogelijk, omdat het HTTP protocol dit niet ondersteund. Per FTP is het wel mogelijk.
Grtz.
Arend
Dit is niet mogelijk, omdat het HTTP protocol dit niet ondersteund. Per FTP is het wel mogelijk.
Grtz.
Arend
http://www.flabber.nl/gallerizer.php
Hallo ,
Van deze gallerizer maak je een favoriet en als je een open dir hebt sleep je gallerizer gewoon naar het blad en kun je de fotos bekijken ,
Succes ermee
Hallo ,
Van deze gallerizer maak je een favoriet en als je een open dir hebt sleep je gallerizer gewoon naar het blad en kun je de fotos bekijken ,
Succes ermee
Spynx
03/12/2006 22:27:00Code (php)
Zo werkt hij wel ;)