[opgelost] niet alle functies?
Celestial Star
Maar als ik aan kom bij stap 6 kan ik niet verder omdat ik als ik naar Filter > Distort > Wave
Wave niet kan selecteren??
Weet iemand wat ik nu moet doen?
Programma is PhotoShop CS2
Ik volg nu deze tutorial op Maar als ik aan kom bij stap 6 kan ik niet verder omdat ik als ik naar Filter > Distort > Wave
Wave niet kan selecteren??
Weet iemand wat ik nu moet doen?
Programma is PhotoShop CS2
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
Dizzy schreef op 08.04.2007 15:13:
wel gedeselect ? (CTRL + D)
Edit:
bij mij lukt het!
bij mij lukt het!
Raar:S
Edit:
ik kan wel lenscorrectie gebruiken... Heb trouwens nederlandse PS
Probeer eens opnieuw :p zoveel werk is er ook niet aan hee ;) heb je wel een nieuwe layer gemaakt etc?
Dizzy schreef op 08.04.2007 15:20:
mja engelse is handiger om tutorials te volgen :s
Probeer eens opnieuw :p zoveel werk is er ook niet aan hee ;) heb je wel een nieuwe layer gemaakt etc?
Heb niet layer gemaakt ja... En omdat het nederlands is hoeft het voor mij iig niet lastiger zijn om het te volgen hoor:)
kijk eens naar /program files/adobe/Adobe photoshop CS2/plug-ins/filters/wave.8BF ofzoiets :) als daar geen wave instaat zeg het dan even :s als het er wel in staat zou ik het raar vinden :s
Edit:
Bij mij staat dat bestandje op een andere plek maar ik denk dat ie er toch inzit want zag dit bestandje staan in de map filters: Golf.8BF
http://www.sharebigfile.com/file/136825/Filters-rar.html
ik heb even mijn photoshop filter map geupload :) kan je dat wave bestandje ook uithalen :) en zet het bij
program files/adobe/Adobe photoshop CS2/plug-ins/filters/
ik heb even mijn photoshop filter map geupload :) kan je dat wave bestandje ook uithalen :) en zet het bij
program files/adobe/Adobe photoshop CS2/plug-ins/filters/
Kun je normaal gesproken wel 'Wave' gebruiken dan? Want anders is er dus wel wat mis met je Photoshop denk ik.
probeer mss nog eens een andere tutorial met de filter wave :s
maar voor de rest ken ik er ook niet veel van :)
GaMer13 schreef op 08.04.2007 15:40:
Kun je normaal gesproken wel 'Wave' gebruiken dan? Want anders is er dus wel wat mis met je Photoshop denk ik.
Nu kan ik hem ook niet gebruiken:S Raar... En met die brushes werkt ook niet:S dan zegt ie dat gebied niet gedefineerd is ofzo:s..
en je layer is ook niet gelocked?
Edit:
Ik vraag wel even op tweakers vanavond. Ik stop der nu even mee.
Dankjewel allemaal:)
:) veel plezier verder :D