[Opgelost] Probleem met PHPBB2
Ik wou phpbb2 op me usbwebserver zetten maar ik heb alles gedaan wat er stond maar als ik install.php in vul enzo en ik klik op voltooien, laadt hij en laad hij maar hij doet voor de rest niks
Kunnen jullie alsjeblieft helpen???
Groetjes Alex
Server een keer ge-herstart?
trouwens welk mysql heb ik 3x of 4x/5x
daar staat wel ergens iets over de versie
maar wat jij zegt als je usb webserver 6.0 heb zal je waarschijnlijk 5 hebben
ja maar er gebeurt nog niks
iemand een idee?
egt niemand:$???
Probeer voordat je nu verder gaat eerst eens
www.wampserver.com
en kijk of het daarop wel werkt
dan zie je of het aan je usb webserver ligt ja of nee
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO) in C:\wamp\www\phpBB2\db\mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in C:\wamp\www\phpBB2\db\mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in C:\wamp\www\phpBB2\db\mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
van de database?
Alex schreef op 25.11.2006 19:27:
als ik heb probeer met wamp krijg ik de volgende melding:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO) in C:\wamp\www\phpBB2\db\mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in C:\wamp\www\phpBB2\db\mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in C:\wamp\www\phpBB2\db\mysql4.php on line 331
Dit komt niet door WAMP o.i.d. maar door de verkeerde settings die je ingevoerd hebt bij de installatie/configuratie van je PHPBB 2 board. Check, dubbel-check je gegevens of die overeen komen met je gegevens voor de MySQL database van WAMP.
huh? ik ben nog een beginner met mysql maar ik begrijp je niet
kan geen verbinding maken met de database, gewoon even de goede instellingen opgeven en het probleem is opgelost.
Anderen kunnen dat niet voor je zeggen, je hebt dat zelf ingesteld tijdens de installatie van WAMP.
Standaard is bij wamp volgens mij als gebruikersnaam 'root' en geen wachtwoord ingesteld.
okeej ik zal kijken maar ik had geen w8woord en gb ingesteld
Standaard is root en geen wachtwoord