Opladen van bestanden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Gregory

Gregory

24/04/2006 20:35:00
Quote Anchor link
Ja, kan er mij iemand helpen wegwijs maken in de software van PHPMyAdmin, Kheb een site staan op de pc (localhost), nu zou ik deze willen opladen in de MySQL server. Daarvoor is het programma beschikbaar phpMyAdmin, zelf ken ik nie veel van de programma, mss houdt het wel niets in, kweet het niet?
Kheb enkele tabellen gemaakt en nergens kan ik instructie vinden om deze op te laden!!!!
Moet ik ze dan online hermaken (tis te hopen van niet).
Kheb 3 soorten extensies staan op C-drive (localhost)nl.:
* *.frm
* *.MYD
* *.MYI
Welke van de drie moet ik opladen???

Vreselijk bedankt,,,

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 13:51:56

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

24/04/2006 20:40:00
Quote Anchor link
opladen? Je bedoeld uploaden? Je wilt een site uploaden naar de MySQL server?

Je weet dat MySQL een database server is, en niet een webserver?

Verder is PHPMyAdmin geen stukje software maar een PHP script waarmee de MySQL database aangesproken kan worden.

Ipv het kopieren van bestanden kan je beter gewoon de SQL code copy -pasten in en PHPMyAdmin plakken. Wel eerst een database aanmaken, en in die database kopier je dan de tabellen. Bovenaan zit een knopje om SQL code in te tikken.

- -

- -

24/04/2006 20:46:00
Quote Anchor link
Ja, Arjan heeft gelijk. En een handleiding zoek je gewoon met google: http://www.google.nl/search?q=handleiding%20phpmyadmin!!!
Snappie???
;)
:P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Gregory

Gregory

24/04/2006 20:49:00
Quote Anchor link
Arjan:
opladen? Je bedoeld uploaden? Je wilt een site uploaden naar de MySQL server?

Je weet dat MySQL een database server is, en niet een webserver?

Verder is PHPMyAdmin geen stukje software maar een PHP script waarmee de MySQL database aangesproken kan worden.

Ipv het kopieren van bestanden kan je beter gewoon de SQL code copy -pasten in en PHPMyAdmin plakken. Wel eerst een database aanmaken, en in die database kopier je dan de tabellen. Bovenaan zit een knopje om SQL code in te tikken.

Ok snappie, alleé dat stuk toch
Je spreekt daar om de SQL code copy- pasten, kan je snel zegge, hoe ik dit moet doen?

Bedankt

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.