Oplossing php probleem
Ik heb enige tijd geleden een script gekocht van Scritcopy.com welke ik vertaald heb naar het nederlands. De vertaling geeft geen problemen hoor al moet het nog op enkele plaatsen nog gebeuren.
De site waarop dit script draait is http://www.websitewaarde.com
Je raadt het misschien al: Ik heb gebruik gemaakt van het script "Website Outlook Clone" van Scriptcopy.com met licentie dus!
Maar het probleem is dat de site niet voor alle websites werkt, dan krijg je de waarde 0 (nul) of in het rood "Deze website heeft enkele beperkingen waardoor er geen analyse gegeven kan worden!!!" en dat vind ik onzin omdat ik het getest heb met websites die al weken geleden meer dan 100 unieke bezoekers per dag krijgt of een Pagerank van minimaal 1 bezitten en dat bepaald ook de waarde, dus kan nooit nul zijn. Het is een vrij kleine script maar omdat ik nog niet veel weet van php vraag ik hier om wat hulp.
Wilfred Fleur op 27/08/2010 08:40:20:
Ik heb enige tijd geleden een script gekocht van Scritcopy.com
Waarom stel je hen de vraag niet?
Toevoeging op 27/08/2010 11:01:36:
Als ik mijn domein intik krijg ik: Not a Valid Domain!
Not a Valid Domain!
Gooi maar in de prullenbak, wat een chaotisch geheel...
Gewijzigd op 27/08/2010 11:04:03 door Aad B
Het probleem zal dus blijven bestaan als ik geen hulp krijg van iemand die echt weet waarover hij/zij het heeft en niet reageert om af te kraken.
ScriptCopy.com reageert met dat voor dergelijke websites nog onvoldoende gegevens beschikbaar zijn om een redelijke schatting te maken.
Dus lieve mensen a.u.b. ik ben hier voor hulp en niets anders.
Ik heb geprobeert om het script van BlazeCode.com te kopen,maar er is iets mis met de "Buy now" knop. Je wordt dan doorverwezen naar Plimus.com maar daar kennen ze het script niet.
Wilfred Fleur op 05/09/2010 21:54:11:
Ik heb geprobeert om het script van BlazeCode.com te kopen,maar er is iets mis met de "Buy now" knop. Je wordt dan doorverwezen naar Plimus.com maar daar kennen ze het script niet.
Klinkt mij alsof ze niet weten wat ze doen oftewel onbetrouwbaar.
En die topictitel... omg..