Oplossing voor mijn probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Yamahadt50r

yamahadt50r

31/10/2008 11:47:00
Quote Anchor link
Ik heb een site waar het de bedoeling is dat leden zo veel mogelijk bezoekers naar mijn link moeten sturen. Hiervoor worden ze beloond met punten. Het gebeurde soms dat mensen de link in een iframe plaatsten van 0 bij 0px zodat het niet zichtbaar was en ze wel de punten ontvangden. Hier heb ik een oplossing tegen verzonnen:

<script type='text/javaScript'>if (window!= top){ top.location.href=location.href+'&breakout=1' }</script>

Helaas plaatsen leden de link nu in een imgtag. Helaas werkt het bovenstaande script niet tegen img tags. Naast strenge controle op de referrals zoek ik een betere oplossing in php of javascript o.i.d. Dus ik zoek iets dat herkent of de link in een img tag staat. Ik zat zelf te denken om het adres in de adresbalk uit te lezen. Ik heb geen idee in welke taal en hoe dat moet? Wie kan mij hierbij helpen.

Het lijkt me dat het clientside moet, maar ik weet dat neit zeker
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yamahadt50r

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 03:42:05

Reforced

Reforced

31/10/2008 11:56:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
if $_PHPSELF == puntenpagina.php {
echo 'Je krijgt een punt er bij'; } else {
echo 'Vuile cheater!'; }
?>

Zoiets?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Reforced

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

31/10/2008 11:57:00
Quote Anchor link
Je zou kunnen kijken naar de HTTP_REFERER, vervolgens die pagina ophalen (bron) en kijken hoe jouw link daar in voorkomt. Handig? Niet echt... tamelijk onbetrouwbaar ook.

Vraag mensen om op een knop te drukken ofzo...

Je zult jezelf moeten afvragen, hoe boeiend is het dat mensen op mijn website terecht komen? Leuk die hits, maar het levert niks op...

JvG G

JvG G

31/10/2008 11:58:00
Quote Anchor link
mijn voorkeur:

je index.php:

Code (php)
1
define('IN_INDEX',true);

je overige pagina's

Code (php)
1
2
3
if(!defined('IN_INDEX')) {
die('Deze pagina is niet direct te bezoeken');
}

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.