opmaak afhankelijk van inhoud
Linda
18/04/2008 19:33:00Ik heb een database gemaakt met daarin verschillende informatie over concerten. Nu wil ik bijvoorbeeld de tekst Datum: op de website laten verschijnen maar slechts wanneer de datum in de database is ingevoerd. php code zoals ik die nu heb:
echo "<hr><h3>".$titel."</h3>";
echo "<b>Datum:</b>".$datum."<br>";
echo "<b>Aanvang:</b> ".$aanvang."<br>";
echo "<b>Aanwezig:</b> ".$aanvang_leden."<br>";
echo "<b>Plaats:</b> ".$plaats."<br>";
Als dus een van de velden is ingevuld, staan meteen de overige omschrijvingen ook op de site.
Verder heb ik aan de database de kolom datum toegevoegd (type date). Ik wil nu de verschillende concerten op datum sorteren. Hoe kan ik dat doen?
echo "<hr><h3>".$titel."</h3>";
echo "<b>Datum:</b>".$datum."<br>";
echo "<b>Aanvang:</b> ".$aanvang."<br>";
echo "<b>Aanwezig:</b> ".$aanvang_leden."<br>";
echo "<b>Plaats:</b> ".$plaats."<br>";
Als dus een van de velden is ingevuld, staan meteen de overige omschrijvingen ook op de site.
Verder heb ik aan de database de kolom datum toegevoegd (type date). Ik wil nu de verschillende concerten op datum sorteren. Hoe kan ik dat doen?
PHP hulp
15/11/2024 12:40:48steen
18/04/2008 19:36:00Linda
18/04/2008 19:47:00bedankt voor je reactie. maar het me helaas niet gelukt.
wat moet ik bijvoorbeeld doen als het niet om een datum gaat maar bijvoorbeeld om de locatie? De opmaak moet dus weergegeven wanneer de inhoud niet gelijk is aan null
wat moet ik bijvoorbeeld doen als het niet om een datum gaat maar bijvoorbeeld om de locatie? De opmaak moet dus weergegeven wanneer de inhoud niet gelijk is aan null