Opmaak email

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »
Yoeri Achterbergen

Yoeri Achterbergen

29/06/2016 20:39:46
Quote Anchor link
Beste leden,

Als ik in de broncode van de email van bekende websites valt mij op dat deze uit tabellen bestaan.
Mijn vraag is, heeft dit een speciale reden, waarom niet met div elementen en deze uitlijnen?

Gr. Yoeri

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 18:53:21

Ben van Velzen

Ben van Velzen

29/06/2016 21:38:54
Quote Anchor link
Sorry, verkeerde topic:
De reden hierachter is dat er rekening gehouden wordt met clients die praktisch alle opmaak strippen en ook geen CSS ondersteunen. Vandaag de dag niet erg relevant meer overigens.
Gewijzigd op 29/06/2016 21:39:53 door Ben van Velzen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/06/2016 22:10:38
Quote Anchor link
Was het niet zo dat Outlook als mailprogramma de zwaar verouderde Word-renderengine gebruikt, die slechte CSS-ondersteuning heeft?

Ben van Velzen

Ben van Velzen

29/06/2016 22:19:56
Quote Anchor link
Precies zoals je het zegt: dat was zo. Dat is alleen al sinds Outlook 2007 niet meer het geval. CSS3 werkt nog steeds niet, maar hoe relevant is dat? Ik denk niet dat er nu nog gebruikers zijn van oudere Outlook versies. Dat zou een beetje erg extreem worden.

Joakim Broden

Joakim Broden

29/06/2016 23:23:34
Quote Anchor link
Ben van Velzen op 29/06/2016 22:19:56:
Precies zoals je het zegt: dat was zo. Dat is alleen al sinds Outlook 2007 niet meer het geval. CSS3 werkt nog steeds niet, maar hoe relevant is dat? Ik denk niet dat er nu nog gebruikers zijn van oudere Outlook versies. Dat zou een beetje erg extreem worden.

Vergis je daar niet in, heb je daar wel eens onderzoek naar gedaan? Niet alle mensen updaten hun PC (veel mensen juist niet). Zelfs oude IE browsers worden nog gebruikt.

En wat betreft 'opmaak e-mail' het hangt ook van de doelgroep af. Ik neem aan dat je 'nieuwsbrieven' bedoelt en die zijn vaak bedoeld voor 'Call to Action' (bv verkoop) doeleinden. Dus hoe minder e-mail clients je ondersteunt hoe minder je bereik en minder 'Call to Action'. Daarom gebruiken veel grote websites nog de tabellen e-mail opmaak (ik zelf trouwens ook nog).

Ben van Velzen

Ben van Velzen

29/06/2016 23:53:36
Quote Anchor link
>> Vergis je daar niet in, heb je daar wel eens onderzoek naar gedaan? Niet alle mensen updaten hun PC (veel mensen juist niet). Zelfs oude IE browsers worden nog gebruikt.

En heb jij daar onderzoek naar gedaan? In een bedrijfssetting loopt het wat verder achter dan in de privésfeer, maar daar gaan je nieuwsbrieven sowieso niets uithalen, bedrijven gaan niet snel in op aanbiedingen, die maken andere afspraken inclusief hun eigen inkoopvoorwaarden.
Feit: mensen gaan mee met de software die op hun gekochte PC staat. Ongeacht of je updatet of niet, het huidige tempo van kopen van nieuwe hardware ligt hoog. Hell, de meeste gaan zelfs maar een paar jaar mee omdat de gemiddelde digibeet wordt verleid tot het kopen van nieuwe hardware ipv een keer wat systeemonderhoud. Die paar mensen die in 10 jaar tijd hun software niet bijwerken? Wat gaan mij die interesseren?

Ik ben best bereid om 1 of 2 potentiele klanten mis te lopen als dat betekent dat ik andere klanten daarmee een betere ervaring kan geven. We kunnen met zijn allen wel in de steentijd blijven hangen, maar daar doe je echt helemaal niemand een plezier mee.

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

30/06/2016 10:23:26
Quote Anchor link
Ben van Velzen op 29/06/2016 23:53:36:
En heb jij daar onderzoek naar gedaan? In een bedrijfssetting loopt het wat verder achter dan in de privésfeer, maar daar gaan je nieuwsbrieven sowieso niets uithalen, bedrijven gaan niet snel in op aanbiedingen, die maken andere afspraken inclusief hun eigen inkoopvoorwaarden.

Heb je daar onderzoek naar gedaan? ;-)
Ik ontvang namelijk nieuwsbrieven van PostNL Zakelijk, KPN Zakelijk, van de hostingproviders waar ik zaken mee doe en van alle groothandels waar ik inkoop. De lees ik ook, want er staat vaak nuttig nieuws in over bruikbare nieuwe diensten bijvoorbeeld. Die van groothandels zijn operationeel zelfs onmisbaar omdat ze daarin wekelijks nieuw assortiment aankondigen.

On topic: ik heb even in de code gekeken en dat is inderdaad bij alle nieuwsbrieven, zonder enige uitzondering, tabelopmaak à la HTML 3.1.

Joakim Broden

Joakim Broden

30/06/2016 18:52:37
Quote Anchor link
Ben van Velzen op 29/06/2016 23:53:36:
>> Vergis je daar niet in, heb je daar wel eens onderzoek naar gedaan? Niet alle mensen updaten hun PC (veel mensen juist niet). Zelfs oude IE browsers worden nog gebruikt.

Feit: mensen gaan mee met de software die op hun gekochte PC staat. Ongeacht of je updatet of niet, het huidige tempo van kopen van nieuwe hardware ligt hoog. Hell, de meeste gaan zelfs maar een paar jaar mee omdat de gemiddelde digibeet wordt verleid tot het kopen van nieuwe hardware ipv een keer wat systeemonderhoud. Die paar mensen die in 10 jaar tijd hun software niet bijwerken? Wat gaan mij die interesseren?

Ik ben best bereid om 1 of 2 potentiele klanten mis te lopen als dat betekent dat ik andere klanten daarmee een betere ervaring kan geven. We kunnen met zijn allen wel in de steentijd blijven hangen, maar daar doe je echt helemaal niemand een plezier mee.

Mag ik even keihard lachen? Ik heb daar inderdaad onderzoek naar gedaan ;-) Maar het maakt niet uit, ik hou wel van eigenwijze mensen :D Kan wel merken dat je oog kleppen op hebt en alles vanuit je zelf redeneert. Hoezo gaan nieuwsbrieven niks in bedrijfsleven uithalen, er zijn genoeg 'werknemers' die zich inschrijven op een nieuwsbrief via hun werk e-mail ;-)

Yoeri Achterbergen

Yoeri Achterbergen

30/06/2016 19:24:01
Quote Anchor link
Dank voor de reactie's vanuit hier ben ik zelf een wat gaan stoeien.
Nu valt me een ding op wat ik raar vind. Van Bol heb ik de opmaak eens bekeken en zag dat deze 686px breed is.
Op diversen media staat dat rond de 600px goed is, dus dit heb ik even aangehouden.
Als ik vervolgens een klein testje verstuur blijk dat hij op mijn mobiel te breed is terwijl de mail van Bol groter is.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<body style="margin: 0; padding: 0;">
 <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%">
  <tr>
   <td>
 <table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" width="600" style="border-collapse: collapse;">
 <tr>
  <td>
   Hello!
  </td>
 </tr>
</table>
   </td>
  </tr>
 </table>
</body>

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.