'Opmaak' post probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »
Robadub Dewilde

Robadub Dewilde

23/01/2011 11:12:23
Quote Anchor link
Beste Scripters!

Ik heb een probleem in een soort van Submit script,
dus, het scriptje zorgt ervoor dat, als je iets intypt, dit aangevuld word aan het bestand "shout.txt", mijn enige probleem is nog om een nieuwe regel aan te maken (dus m.a.w. <br \> toe te voegen, en een beetje simpele opmaak (<B>, bold zetten), het lukt me maar niet, heb al verschillende dingen geprobeerd. kan iemand me helpen?

Dit is het scriptje die werkt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<?
$filename
= "shout.txt";

if(!file_exists($filename)) { $a = fopen($filename,"a"); fclose($a); }

if(isset($_GET['submit'])) {

$bestand  = fopen($filename, "a");
    $naam = $_POST['naam'];
    $nieuwetekst = $_POST['tekst'];
    if(fwrite($bestand, $naam)) {
    fwrite($bestand, $nieuwetekst);
        echo("geluk!<br /><a href=\"chat.php\">ok</a>");
    }
else {
        echo("wrong!<br /><a href=\"chat.php\">ok</a>");
    }

fclose($bestand);
}
else {
    $bestand  = fopen($filename, "r");
    $inhoud   = fread($bestand, filesize($filename));
?>

<form method="post" action="<?=$_SERVER['PHP_SELF']?>?submit=1">

<input type="text" name="naam"  size="10" />
<input type="text" name="tekst"  size="30" />

<input type="submit" value="testn!" />
    </form>
<?php
    fclose($bestand);
}

?>

Zie hier als ik wat "opmaak" (een <br \> & een <b>) wil toevoegen:
dit werkt niet, kan iemand me helpen hoe ik dit wel kan laten werken

(dus ik heb $opmaak en $endopmaak toegevoegd die leiden naar een $_POST, en dit leidt naar $opm en $opms die de <BR \> zetten en de <b>, en $opms om de </b> te sluiten, zodat dit enkel de naam is die vet staat.. en niet de tekst

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
<?
$filename
= "shout.txt";
$opm = "<br \> <b>";
$opms = "</b> :";

if(!file_exists($filename)) { $a = fopen($filename,"a"); fclose($a); }

if(isset($_GET['submit'])) {

$bestand  = fopen($filename, "a");
    $opmaak = $_POST['$opm'];
    $endopmaak = $_POST['$opms'];
    $naam = $_POST['naam'];
    $nieuwetekst = $_POST['tekst'];
    if(fwrite($bestand, $opmaak)) {
    fwrite($bestand, $naam);
    fwrite($bestand, $endopmaak);
    fwrite($bestand, $nieuwetekst);
        echo("geluk!<br /><a href=\"chat.php\">ok</a>");
    }
else {
        echo("wrong!<br /><a href=\"chat.php\">ok</a>");
    }

fclose($bestand);
}
else {
    $bestand  = fopen($filename, "r");
    $inhoud   = fread($bestand, filesize($filename));
?>

<form method="post" action="<?=$_SERVER['PHP_SELF']?>?submit=1">

<input type="text" name="naam"  size="10" />
<input type="text" name="tekst"  size="30" />

<input type="submit" value="testn!" />
    </form>
<?php
    fclose($bestand);
}

?>

Moest iemand me kunnen helpen zou dit prachtig zijn!
Mvg;
Robbe

Toevoeging op 23/01/2011 11:58:31:

Niemand?
(ik weet dat het nog maar 50 minuten hier op staat maar het is voor een verjaardag dat ik een website script, en die verjaardag is morgen)

Mvg;
Robbe

Verjaardag of niet, maak gewoon een normale topic titel.
[/modedit]
Gewijzigd op 23/01/2011 13:53:15 door Justin S

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 06:52:19

Pim -

Pim -

23/01/2011 12:56:19
Quote Anchor link
Gooi dit script maar gewoon weg en kijk op internet voor een kant-en-klaar gastenboek.

Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

23/01/2011 13:23:54
Quote Anchor link
Kant en klaar zonder mysql.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Wouter J

Wouter J

23/01/2011 13:27:34
Quote Anchor link
@ocirina, dan kan je nog beter dit script gebruiken. 8 jaar oud script. Er zitten veel fouten in en oude codering.

23/01/2011 13:28:44
Quote Anchor link
Ocirina - op 23/01/2011 13:23:54:
Kant en klaar zonder mysql.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Achja, het script is oud, gevaarlijk, oh, en een paar mensen melden dat het script fouten heeft. Ja, dan kan je het nog wel gebruiken he.
NOT!

Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

23/01/2011 13:40:37
Quote Anchor link
Sorry, had niet echt op de datum gelet. Ik had even gegoocheld, en dit was het eerste de beste script.
Ik denk trouwens dat robadub zelf ook wel een mooi gastenboekje kan vinden.

Robadub Dewilde

Robadub Dewilde

23/01/2011 14:09:35
Quote Anchor link
@ justin, mijn excuses

@ anderen: kan niemand me helpen? Dit kan toch niet zo moeilijk zijn? Ik zie gewoon iets over het hoofd maar ik weet niet wat, buiten dat ik geen returns kan ingeven in de php werkt dit scriptje volledig, ik heb geen nood aan een ander :)

- SanThe -

- SanThe -

23/01/2011 14:24:55
Quote Anchor link
HTML => <br />
Broncode of File => \r\n

Pim -

Pim -

23/01/2011 15:02:26
Quote Anchor link
Als je zo graag met een bestand wil werken, gebruik dan iig CSV of XML, geen plain text.

Robadub Dewilde

Robadub Dewilde

23/01/2011 19:28:04
Quote Anchor link
Ok dankje, heb het kunnen fixen.

danku voor reacties :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.