opnieuw uitvoeren van php-script vertragen?
Tom Rijks
19/02/2009 18:20:00Hallo
als veiligheid wil ik graag zodra iemand op een bepaalde pagina komt dat zijn ip-adres naar mij toe gemaild word. Dit is gelukt maar het probleem waar ik nu tegenaan loop is dat elke keer als de pagina herladen word ik een nieuwe email krijg.
Is het mogelijk om een vertraging in te stellen waardoor zodra gebruiker met ip-adres Y op de pagina komt de email verzonden word.
Dan een "x" aantal seconden gewacht word voordat opnieuw een e-mail verzonden word voor de aanwezigheid van gebruiker (Y). (dus niet bij elke refresh)
als veiligheid wil ik graag zodra iemand op een bepaalde pagina komt dat zijn ip-adres naar mij toe gemaild word. Dit is gelukt maar het probleem waar ik nu tegenaan loop is dat elke keer als de pagina herladen word ik een nieuwe email krijg.
Is het mogelijk om een vertraging in te stellen waardoor zodra gebruiker met ip-adres Y op de pagina komt de email verzonden word.
Dan een "x" aantal seconden gewacht word voordat opnieuw een e-mail verzonden word voor de aanwezigheid van gebruiker (Y). (dus niet bij elke refresh)
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
$ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
$host = gethostbyaddr($_SERVER['REMOTE_ADDR']);
$browser = $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'];
$referred = $_SERVER['HTTP_REFERER'];
$date = date("d/m/Y H:i:s");
$email = "[email protected]";
$sujet = "gebruikers Ip + Host";
$message = "<html><body>Moment : $date<br>Ip : $ip<br>Host : $host<br>Browser : $browser<br>Oorsprong : $referred</body></html>";
mail($email,$sujet,$message,"Content-Type: text/html")
?>
$ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
$host = gethostbyaddr($_SERVER['REMOTE_ADDR']);
$browser = $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'];
$referred = $_SERVER['HTTP_REFERER'];
$date = date("d/m/Y H:i:s");
$email = "[email protected]";
$sujet = "gebruikers Ip + Host";
$message = "<html><body>Moment : $date<br>Ip : $ip<br>Host : $host<br>Browser : $browser<br>Oorsprong : $referred</body></html>";
mail($email,$sujet,$message,"Content-Type: text/html")
?>
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.