Opzoek naar een PHP webdeveloper
Joshua van Londen
19/07/2011 00:59:46Goedenavond PHP scripter,
Ik ben algemeen directeur van ServeIP en wij zijn opzoek naar een PHP scripter die het volgende klantenpaneel in mekaar kan bouwen:
Het klanten paneel wat wij nodig hebben bestaat uit de volgende functionaliteiten,
1) Een cms producten systeem waarbij je eigen producten kan aanmaken.
2) Een ticketsysteem en/of helpdesk live chat support systeem.
3) Een eigen domeinnaam applicatie waarbij klanten dit kunnen plaatsen in hun website en zo hun eigen domeinnamen kunnen bestellen.
4) Een nieuws systeem waarbij wij nieuws artikels kunnen aanmaken.
5) De volgende Applicaties moeten in het klantenpaneel aanwezig zijn,
- mollie
- transip
- paypal
Als u denkt, dit kan ik binnen 2 weken maken, dan ben jij diegene die wij zoeken.
Verdere informatie en scripts die in het klantenpaneel verwerkt moeten worden nemen we door als wij u aannemen.
Dit is één project en is dus geen vacature als PHP webdeveloper.
Hoe kan ik me hiervoor aanmelden?
Type in uw reactie op deze topic uw naam, achternaam, ervaring, prijs hoeveel u waard bent als u dit zou maken en hoeveel uur er ongeveer voor nodig hebt!
Al vast bedankt!
Met Vriendelijke Groet,
Joshua van Londen
Algemeen Directeur ServeIP
Ik ben algemeen directeur van ServeIP en wij zijn opzoek naar een PHP scripter die het volgende klantenpaneel in mekaar kan bouwen:
Het klanten paneel wat wij nodig hebben bestaat uit de volgende functionaliteiten,
1) Een cms producten systeem waarbij je eigen producten kan aanmaken.
2) Een ticketsysteem en/of helpdesk live chat support systeem.
3) Een eigen domeinnaam applicatie waarbij klanten dit kunnen plaatsen in hun website en zo hun eigen domeinnamen kunnen bestellen.
4) Een nieuws systeem waarbij wij nieuws artikels kunnen aanmaken.
5) De volgende Applicaties moeten in het klantenpaneel aanwezig zijn,
- mollie
- transip
- paypal
Als u denkt, dit kan ik binnen 2 weken maken, dan ben jij diegene die wij zoeken.
Verdere informatie en scripts die in het klantenpaneel verwerkt moeten worden nemen we door als wij u aannemen.
Dit is één project en is dus geen vacature als PHP webdeveloper.
Hoe kan ik me hiervoor aanmelden?
Type in uw reactie op deze topic uw naam, achternaam, ervaring, prijs hoeveel u waard bent als u dit zou maken en hoeveel uur er ongeveer voor nodig hebt!
Al vast bedankt!
Met Vriendelijke Groet,
Joshua van Londen
Algemeen Directeur ServeIP
PHP hulp
24/11/2024 00:23:48Erwin Nandpersad
19/07/2011 16:57:18Beste,
Naam is: Erm lubbe.
Ik heb ervaring met het volgende : Zend framework, stored procedures,sql, algoritmiek, MVC , PHP, Objective C, Java. Heb al eerder portaals gebouwd.
Het project lukt me om binnen 2 weken te bouwen.
Hoeveel zou je ervoor kwijt willen?
Naam is: Erm lubbe.
Ik heb ervaring met het volgende : Zend framework, stored procedures,sql, algoritmiek, MVC , PHP, Objective C, Java. Heb al eerder portaals gebouwd.
Het project lukt me om binnen 2 weken te bouwen.
Hoeveel zou je ervoor kwijt willen?
Gewijzigd op 19/07/2011 17:00:24 door Erwin Nandpersad
Joshua van Londen
05/01/2012 01:27:08Topic kan gesloten worden,
We zijn namelijk al 5 maanden verder, en ServeIP is al in het bezit van 2 php webdevelopers en beschikt momenteel ook al over een zelf gemaakt customer panel.
Al vast bedankt!
We zijn namelijk al 5 maanden verder, en ServeIP is al in het bezit van 2 php webdevelopers en beschikt momenteel ook al over een zelf gemaakt customer panel.
Al vast bedankt!