Overdatum.nl 3.1

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

14/07/2010 21:54:23
Quote Anchor link
Er is sinds de laatste 2 reviews van 1 jaar en een half jaar geleden alweer veel veranderd met www.Overdatum.nl

Ik heb de layout wat simpeler gemaakt, en ook heb ik het userpanel wat meer centraal gezet op de site, waardoor je als gebruiker makkelijker je zaken kunt regelen en sneller bij je inbox kan.

Het menu ziet er moderner en strakker uit, en ik heb meer aan whitespace gedacht.

Onder de motorkap heb ik een bericht systeem voor gebruikers onderling in elkaar gezet en ook kun je je eigen blogs en foto's uploaden (na registratie).

ik wil jullie eigenlijk uitdagen om creatief de content te bekijken in het perspectief van de bezoeker/lid.

Ondanks zorgvuldigheid en nakijken kan er misschien nog wel een taalfout opduiken. Onder voorbehoud van typ en zetfouten zeg ik bij deze alvast.

Laat me weten wat jouw Overdatum.nl experience is.

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 08:23:54

- Mark -

- Mark -

14/07/2010 22:09:31
Quote Anchor link
Ziet er redelijk uit, Al is het doel van de website niet echt direct duidelijk. " Nog steeds niet voor mij om eerlijk te zijn. " Het is niet meer dan een blog of zie ik dat nu fout?

Heb je nog screen shots van de oudere versies zodat we kunnen zien wat er is veranderd?

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

14/07/2010 22:17:20
Quote Anchor link
@Mark,

het is een weblog met een sociale kant vna supermarkt en voedsel controle.
Hoe meer content er binnen komt over missers hoe makkelijker gebruikers statistisch gezien een zaak kunnen keuren en zelf de keuze kunnen maken tussen kwaliteit of niet.

Helaas heb ik geen vorige screenshot kunnen vinden, ik ben er ondertussen nog wel naar opzoek.
Gewijzigd op 14/07/2010 22:17:47 door www JdeRuijterNL

Jelmer -

Jelmer -

14/07/2010 22:25:43
Quote Anchor link
Als je diepere reviews verwacht helpt het meestal als je voor PHPhulp even een account aanmaakt waarmee mensen het kunnen uitproberen. Registreren slechts om te reviewen is teveel moeite, en ik kan me voorstellen dat niet iedereen daarvoor z'n e-mailadres wil afstaan.

Wat me als eerste opvalt (en ik let even niet zo op het uiterlijk, dat is gewoon mijn smaak niet laten we maar zeggen :)) is dat je niet kan klikken op de titels van blogs/nieuws/wat-is-het-eigenlijk? op de voorpagina. Je kan wel klikken op [lees meer], maar op de meeste sites kan je ook klikken op de titel en dat is wat ik automatisch doe. (bij Links heb je het wel al gedaan zie ik?)

Verder valt het me op dat je niet kan klikken op een naam van een persoon. Ik weet niet of het nuttig is, maar ik had het wel verwacht. Dat ik bijvoorbeeld op Jay klik, en bij een overzicht kom van alle berichten en reacties van Jay.

Bij je aanmelden rechts heb je veel tekst staan (leest niemand, en ieder die het wel leest, leest het omdat hij wantrouwend is en zoekt naar het linkje van de voorwaarden. Wat gebeurt er met mijn emailadres?) Als je mensen ertoe wilt aanzetten zich aan te melden zou ik die velden groter maken (meer padding, ruimte om de letters) en de aanmeldknop ook aanweziger. De tekst ernaast of eronder, maar minder belangrijk.

[verstuur] als aanmeldknop is nu niet echt uitnodigend en nogal nietszeggend. Ik zou daar [Meld aan] of [Registreer] o.i.d. van maken. Die [herstellen] knop zou ik (overal) weglaten. Een klik daarop en al die moeite die iemand heeft gedaan om iets in te tikken is voor niets. Zie je trouwens dat je [herstellen] knop groter is dan [verstuur]? Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Gewoon weglaten, gebruikt toch niemand.

Als andere methode om mensen sneller zich te laten aanmelden zou je standaard het commentaar-formulier kunnen laten zien, maar met de velden [nickname] en erbij en zodra ze hun eerste reactie versturen ze aan te melden en automatisch in te loggen zodat ze die gegevens niet nog een keer in hoeven te vullen voor hun tweede reactie op de site. Om dan niet meteen als spammer over te komen zou ik er wel voor zorgen dat je ze niet automatisch opneemt in lijsten waarnaar je wekelijks email of promotie verstuurt o.i.d. Mail ze alleen hun wachtwoord en een kleine uitleg waarom ze dat ontvangen.

Wat is het verschil tussen filmpjes en film-archief? Je zou de ruimte die je rechts hebt (ik ben niet ingelogd, dus daar staat alleen aanmelden wat korter kan, een paar video's en dat je maar 12 leden hebt) kunnen gebruiken over een korte uitleg over de pagina.

Je ons-doel-pagina mist nog wat puntjes (letterlijk) en ik vind hem niet echt sterk. Wat vertelt mij dit? Het zegt me wat je van de supermarkten van tegenwoordig vindt. Maar dan vraag ik me af waarom deze site? Waarom blogs? Hoe helpt dit die bedrijven op het matje te roepen?

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

14/07/2010 22:38:42
Quote Anchor link
@Jelmer:

Welkom bij overdatum.nl! We wensen je veel plezier.

Uw Gebruikersnaam is: frikandel
Uw wachtwoord is : 7sYgLWk2q

Victor Php

Victor Php

14/07/2010 22:57:55
Quote Anchor link
Waarom zet je dit hierneer?
Nu kan ik er ook op.. niet dat ik het doe, maar toch.

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

14/07/2010 23:06:31
Quote Anchor link
Victor Php op 14/07/2010 22:57:55:
Waarom zet je dit hierneer?
Nu kan ik er ook op.. niet dat ik het doe, maar toch.

Quote:
Als je diepere reviews verwacht helpt het meestal als je voor PHPhulp even een account aanmaakt waarmee mensen het kunnen uitproberen.

Jelmer -

Jelmer -

14/07/2010 23:07:24
Quote Anchor link
@Victor juist zodat jij er ook op kan. Kan je hem verder uittesten. (zie mijn eerste regel van vorige reactie)

@Overdatum ik heb nog even een screenshot gemaakt van toen ik inlogde (wat ik eerst probeerde in het aanmeld-formuliertje, zo ingebakken zit "inloggen in de rechterbovenhoek" bij mij) met wat ideeën erbij. Scheelt lang verhaal typen.
Afbeelding

edit: nog eentje
Afbeelding
Note: dit is het eerste wat in mij opkomt. Veel kritiek, maar zie het als dingen die je misschien wil verbeteren, of beter uitleggen, of die niet goed overkomen.
Gewijzigd op 14/07/2010 23:14:03 door Jelmer -

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

14/07/2010 23:18:12
Quote Anchor link
Jelmer rrrr op 14/07/2010 23:07:24:
@Victor juist zodat jij er ook op kan. Kan je hem verder uittesten. (zie mijn eerste regel van vorige reactie)

@Overdatum ik heb nog even een screenshot gemaakt van toen ik inlogde (wat ik eerst probeerde in het aanmeld-formuliertje, zo ingebakken zit "inloggen in de rechterbovenhoek" bij mij) met wat ideeën erbij. Scheelt lang verhaal typen.
Afbeelding

edit: nog eentje
Afbeelding
Note: dit is het eerste wat in mij opkomt. Veel kritiek, maar zie het als dingen die je misschien wil verbeteren, of beter uitleggen, of die niet goed overkomen.

Helder, er is nog veel te verbeteren.
Website is overigens ook incompatibel met Opera :S

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

22/07/2010 11:02:29
Quote Anchor link
Inmiddels al wat dingen veranderd en verbeterd na aanleiding van wat bugs en foutjes.
Gewijzigd op 22/07/2010 11:07:22 door www JdeRuijterNL

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.