Overschrijving

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jelte

jelte

03/11/2005 16:06:00
Quote Anchor link
hallo ik wil graag weten ik heb ooit eens een gastenboek gemaaakt om leker PHP te oefenen (oefen nogsteeds:P)
maar ik had een gastenboek gemaakt(http://testacount.lxhost.com/gboek.php ziet er wel knudde uit maar dat maakt fftjes niks uit:P) alles deed het opzich maar als ik bijv de browser afsloot en de webpagina opnieuw opzocht stond het bericht er niet meer en als ik na een bericht geschreven te hebben nog eentje poste werdt het vorige bericht vervangen..dus Overgeschreven...............

dus nu is mijn vraag: wat kan ik daar aan doen..??
Gewijzigd op 03/11/2005 16:13:00 door Jelte

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 06:24:42

03/11/2005 16:08:00
Quote Anchor link
Wel. Hoe zet je het in de database, wat is die query?

Of gebruik je txt bestandjes?

Jelte

jelte

03/11/2005 16:12:00
Quote Anchor link
dit is het script van het gatenboek....

<html>
<head>
<title>zelf gemaakt gastenboek</title>
</head>
<body background="gboek.gif" >
<font color="red">
<font face="impact">
<h1>Gastenboek</h1>
<form method="POST">
Naam<input type="text" name="nickname" size="25"><P>
Message<textarea name=message cols="5" rows="10">plaats hier uw bericht</textarea><P>
<input type="submit" name="submit"><P>
</form>
</font>
</font>
<hr size="5" noshade/>
</body>
</html>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
if(isset($_POST['submit']))
{

echo $_POST['nickname'];
echo $_POST['message'];
}

?>

Jelte

jelte

03/11/2005 16:15:00
Quote Anchor link
Lekker klein..:P

03/11/2005 16:16:00
Quote Anchor link
Is dat alles?

Berichtjes moet je ergens opslaan, hetzij in een database, hetzij in een textbestandje.

Als je de browser afsluit of naar een andere pagina gaat, dan blijven de berichtjes echt niet opgeslagen !

Erik Rijk

Erik Rijk

03/11/2005 16:17:00
Quote Anchor link
dit is geen gastenboek

dit is gewoon laten zien wat je ingetypt in hebt in de input velden

als je het script opnieuw opstart dan staat het er ook al niet meer

03/11/2005 16:19:00
Quote Anchor link
^^
|||

Mijn post in andere woorden :p

Jelte

jelte

03/11/2005 16:21:00
Quote Anchor link
moet zo'n tekst bestand waar je die sjit in opslaat al bestaan of kan je die zo aanmaken...(voorbeeldje a.u.b)

Erik Rijk

Erik Rijk

03/11/2005 16:22:00
Quote Anchor link
ik was aan het typen tijdens jou post.....ik had hem nog niet eens gezien ;)

maar ik vind het wel een mooi gastenboek

met automatische delete functie :P

Erik Rijk

Erik Rijk

03/11/2005 16:23:00
Quote Anchor link
die hoeft niet te bestaan

zoek op nl.php.net op fopen
dan heb je iig al een begin

EDIT:

Dat weet ik ;)
hoef ze dan toch nog niet altijd te gebruiken ;)
was in dit geval misschien wel handig geweest, maar hoeft toch niet in elke situatie :)
Gewijzigd op 03/11/2005 16:27:00 door Erik Rijk

03/11/2005 16:23:00
Quote Anchor link
Zoek eens links bij de scripts. Daar staan allelei voorbeeldjes van no-mysql scripts.

Maar beschik je over een mysql database? Dan kan je veel beter met mysql werken :)

Offtopic:
Er bestaat editknopjes
Gewijzigd op 03/11/2005 16:24:00 door

Jelte

jelte

03/11/2005 16:25:00
Quote Anchor link
Maar hoe kun je dan zorgen dat ales die tekst netjes onder elkaar komt te staan..

03/11/2005 16:26:00
Quote Anchor link
Bekijk de voorbeelden en leer ervan. Oefenen etc.

Jelte

jelte

03/11/2005 16:37:00
Quote Anchor link
Als ik de optie fopen gebruik geeft hij de de tekst weer of opent hij het hele document

Erik Rijk

Erik Rijk

03/11/2005 16:39:00
Quote Anchor link
dat is voor het openen en wijzigen van .txt bestanden

nl.php.net zoals ik al zei

lezen is altijd nog de beste leermethode

03/11/2005 16:42:00
Quote Anchor link
Ken jij al een beetje php?
Of ken jij alleen het formulier-en-dan-echoén

Jelte

jelte

03/11/2005 16:44:00
Quote Anchor link
tjha zolas dr onder me naam al staat ben ik een bginner ik kan al een beetje php ik probeer het hier een beetj te leren... maar nee ik ken het nog niet goed de meeste basis ken ik wel

03/11/2005 16:46:00
Quote Anchor link
Nouja. Je moet iig leren dan PHP geen wonder is.
Fopen geeft niet direct wat er in een bestand zit.

File_get_contents() wel.

Jelte

jelte

03/11/2005 16:51:00
Quote Anchor link
kun je ok zo doen File_get_contents("r")

zodat je het bestand allen mar kan lezen..

Jelte

jelte

03/11/2005 16:53:00
Quote Anchor link
hoe sla je eenberich dan op in een tekst bestand?

Hipska BE

Hipska BE

03/11/2005 17:08:00
Quote Anchor link
fputs() opzoeken be.php.net

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.