Overstap naar pagina zonder frames

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Floris

Floris

10/06/2005 18:33:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben een website aan het maken. In eerste instantie dacht ik dat het handig was om frames te gebruiken, maar ik loop nu toch steeds tegen praktische problemen aan. Ik ben van plan eens te kijken of ik een versie van de site zonder frames kan maken.

De pagina heeft qua indeling wel wat weg van phppulp.nl Aan de linkerkant heb ik een deel dat dat zelden wijzigt. Bovenaan het menu (dat nogal eens wijzigt afhankelijk van acties van de bezoeker) en het hoofddeel van de pagina bestaat uit de ruimte rechtsonder (grootste gedeelte van de pagina) waarin steeds een nieuwe pagina geladen wordt (net zoals bij phppulp.nl het geval is).

Nu, is mijn vraag hoe ik dit het handigste aan kan pakken. Werk ik dan met een tabel in index.php waarin ik in een bepaalde cel met include_once een pagina laadt of zijn er andere (betere) mogelijkheden?

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 03:04:21

Joop

joop

10/06/2005 21:01:00
Quote Anchor link
gebruik div's en voor de opmaak daarvan css. verder include je dan iets op de plek waar wisselende inhoud staat

Martijn B

Martijn B

11/06/2005 12:12:00
Quote Anchor link
Ik zag laatst een mooie site over divs:

http://glish.com/css/

Je zult er zeker wat aan hebben, denk ik.

Floris

Floris

11/06/2005 17:19:00
Quote Anchor link
Bedankt, met name aan die link heb ik inderdaad veel gehad!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.