Pagerankverhogen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Asker

Asker

05/02/2009 02:11:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

ik heb een domeinnaam aangeschaft zoals bij onderwerp staat maar dan met .NL erachter. Ik vroeg mij af wat jullie van deze domeinnaam vinden en wat jullie ervan vinden dat ik deze (best wel goede) domeinnaam wil gebruiken waarbij mensen die een eigen website hebben hun website kunnen promoten op mijn website.

PS: website is nog niet 100% online, dit zal tussen a.s vrijdag en zondag gebeuren.

Ik hoor graag (tot zo ver) jullie mening!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Asker

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 02:50:22

Winston Smith

Winston Smith

05/02/2009 08:57:00
Quote Anchor link
En om welke domeinnaam gaat het dan? :-/

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

05/02/2009 08:58:00
Quote Anchor link
wat ik er van vind.
1 tables not done.
2 je site aanmelden op en andere site heeft pas zijn als de site relevant is
en ik zie niet met welk site jij relevantie heeft dus ik zou er ook weinig in zien om mijn site aan temelden bij jou site.
3 domein naam is idd wel oke.
ps je site is 0% online :)

@kasper
dat was voor mij ook eerst letterlijk en raadsel
Pagerankverhogen.nl ...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door RvW Of toch niet

Robert Deiman

Robert Deiman

05/02/2009 09:06:00
Quote Anchor link
@Asker

Tegen dat soort linkdatabases heeft Google al lang oplossingen bedacht. Het gaat niet om het 'aantal links' maar om het 'aantal rélevante links'. Jou domeinnaam zou alleen interessant kunnen zijn om je op aan te melden als je website over SEO en met name: pagerank gaat.

Meld iemand zich aan op zo'n "linkdump" dan werkt dat alleen maar negatief op de pagerank. Stijgen is moeilijk, dalen is makkelijk en omhoog komen daarna weer moeilijker. -> Conclusie: mensen zullen zich hoogstwaarschijnlijk niet aan willen melden (iig niet als ze kennis hebben van hoe Google werkt, waar die op let) omdat ze er niet door zullen stijgen in rank, maar eerder dalen.

Niek Weevers

Niek Weevers

05/02/2009 13:27:00
Quote Anchor link
Inderdaad, ik zou mijn site er echt niet op willen zetten. En stel je voor dat Google jou pagina een pagerank van bijv 4 geeft en er staan honderden links op, dan schiet het per link nog totaal niet op. Het heeft geen enkele zin en net als Robert ook zegt, de onderwerpen van de sites zijn compleet verschillend. Google is intelligent genoeg om dit op te merken.

Robert Deiman

Robert Deiman

05/02/2009 15:29:00
Quote Anchor link
@Niek

Het aantal links op een pagina maakt niet veel uit, als het relevante links zijn niet in elk geval.

Startpagina hoort (vanwege het aanbieden van relevante links per onderwerp) niet bij zo'n standaard linkdump, dwz dat je niet ineens in Rank verlaagd als je daar bij bent aangemeld. -> Maar ook daar hoef je niet te rekenen op veel verhogen van je rank, omdat alles wat er er daar gebeurt links verzamelen is, dus super relevant voor het onderwerp is het niet, omdat er geen informatie over het onderwerp zelf te vinden is.

Asker

Asker

05/02/2009 16:13:00
Quote Anchor link
En wat als ik het gebruik om (gratis) linkpartners te worden met websites die ook te maken hebben met pageranks, en dat die linkpartners minimaal PR3 moeten hebben o.i.d?

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

05/02/2009 16:17:00
Quote Anchor link
ja dan word jou site idd beter,
als jou site met page ranking te maken heeft.

maar dan ken je nog steeds niet iemand anders helpen die nix met page ranking te maken heeft ;)

Asker

Asker

05/02/2009 21:19:00
Quote Anchor link
@ RVW (en alle andere leden van phphulp.nl)

Aan de ene kant denk ik erover om (gratis) linkpartners te worden met websites die PR3 of hoger hebben.

Aan de andere kant denk ik, pagerank is niet belangrijk, zolang ik maar veel bezoekers en "klanten" krijg op mijn website die willen adverteren op mijn website. Als ik daarmee een aardig zakcentje verdien dan maakt voor mij PR niet uit.

Of heb ik het verkeerd?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/02/2009 21:32:00
Quote Anchor link
Ik reageer kort, zit op mijn iphone in de trein. Als je echt geld wilt verdienen kun je 2 dingen doen (mening);

A) stoppen. Bovenstaande ideeen gaan niks opleveren.
B) de url is geinig, begin een weblog/ website met interessante artikelen, eigen content (mits je die kennis hebt) en gooi niet je website vol met banners en links. Je moet investeren! Tijd! moeite! En pas als je veel bezoekers hebt kun je enkele relefante advertenties toevoegen ...

Maar -echt- geld verdienen? Appeltaart als het je lukt!

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

05/02/2009 22:19:00
Quote Anchor link
Afbeelding bovendien ook nog eens web 2.0 en uitgerust met de laatste gadgets (LOL)

05/02/2009 22:21:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<meta name="GENERATOR" content="Parallels Plesk Sitebuilder 4.5.0">

Dat zegt genoeg.
Zie ook mijn topic: Template site reviews sluiten.

Asker

Asker

06/02/2009 12:58:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 05.02.2009 22:21:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<meta name="GENERATOR" content="Parallels Plesk Sitebuilder 4.5.0">

Dat zegt genoeg.
Zie ook mijn topic: Template site reviews sluiten.

Hallo,

tijdens het registreren van mijn domeinnaam kon ik ervoor kiezen om sitebuilder erbij te nemen (gratis, proefversie voor 1 maand).

Dat heb ik dus gedaan. En toen heb ik inloggegevens gekregen voor de sitebuilder etc.

en daarvanuit heb ik op een makkelijke manier mijn website gemaakt. Vandaar dat er Parallels Plesk Sitebuilder 4.5.0 staat.

mvg,
Asker

Asker

Asker

06/02/2009 13:01:00
Quote Anchor link
Paradox™ schreef op 05.02.2009 22:19:
Afbeelding bovendien ook nog eens web 2.0 en uitgerust met de laatste gadgets (LOL)

Hallo,

wat bedoel jij met "web 2.0 en uitgerust met de laatste gadgets" ?

mvg,
Asker

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

06/02/2009 13:17:00
Quote Anchor link
hij bedoelt dat je site lelijk is:) en nutteloos nu.

en niet bumpen aub je hebt en edit knop

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

06/02/2009 13:30:00
Quote Anchor link
Ik sluit me aan bij Arjan Kapteijn.

Zo'n URL is interessant als je informatie/artikelen schrijft over page ranking.

Als ik schoenen op m'n website verkoop heb ik er echter weinig aan dat een site met als url 'pagerankverhogen.nl' naar mij verwijst.

Het aantal links naar je site zegt lang niet alles over je pagerank.

Asker

Asker

06/02/2009 15:06:00
Quote Anchor link
Hallo,

ik snap nu niet waarom jullie mij "aanvallen".
Mijn website is nog niet 100% af. Zodra het script af is dan zal het doorgelinkt worden naar de juiste locatie en de "echte" website.

Dit is gewoon een tijdelijke index pagina totdat het af is, de "echte" site wordt niet met een sitebuilder of iets dergelijks gemaakt.

Ik vraag in mijn topic alleen wat jullie van mijn domeinnaam vinden en wat jullie van mijn idee(tjes) vinden. Ik heb niet gezegd dat ik dit (huidige pagina) heel mooi vindt zoals een lid in zijn reactie schrijft.

Maar toch bedankt voor jullie reacties!

Robert Deiman

Robert Deiman

06/02/2009 15:56:00
Quote Anchor link
@Asker

In het begin van het topic zijn er wel goede reacties op je vraag gekomen. Het is een interessante URL, maar wel alleen als je zelf genoeg kennis hebt betreffende het onderwerp.
Zoals al eigenlijk meteen uit jou vraag blijkt heb jij die kennis niet. Voor bezoekers en evt. linkpartners wordt zo'n site alleen maar interessant als je wat toevoegt aan de reeds bestaande lijst met websites omtrent dat onderwerp.

Ik geef jou wat dat betreft heel weinig kans van slagen en kan van hier op de site zo een aantal opnoemen die wel behoorlijke SEO kennis hebben. Maar zelfs voor hen is het bijna geen doen om daar iets heel goeds van te maken, wat ook wat toevoegt.

Conclusie: Leuke domeinnaam, maar je zult er weinig aan hebben.

edit:
Ik heb 't topic ook ff wat opgeschoont. ZOals het nu ging kan echt niet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman

Asker

Asker

06/02/2009 18:53:00
Quote Anchor link
Hallo,

Na alle reacties hier en andere fora heb ik besloten een weblog te openen (wordpress) en artikelen te schrijven over pagerank etc.

en dan kan ik later nog google ads toevoegen.

Asker

Asker

12/02/2009 15:07:00
Quote Anchor link
Mijn website staat op dit moment online. Zouden jullie nu willen kijken en vertellen wat jullie er nu van vinden?

positieve en negatieve feedback welkom.

- Op dit moment gebruik ik een simpele template wat nog aangepast kan worden.

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

12/02/2009 15:56:00
Quote Anchor link
wat vind je der zelf van?

zou jij zelf deze site door lezen omdat het vernieuwde informatie bied?
voor de rest leuke template.....

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.