Pagerankverhogen
(Volgens mij is het zelfs een standaart template. (Maar dat kan ik fout hebben.))
Asker schreef op 05.02.2009 21:19:
@ RVW (en alle andere leden van phphulp.nl)
Aan de andere kant denk ik, pagerank is niet belangrijk, zolang ik maar veel bezoekers en "klanten" krijg op mijn website die willen adverteren op mijn website. Als ik daarmee een aardig zakcentje verdien dan maakt voor mij PR niet uit.
Of heb ik het verkeerd?
Aan de andere kant denk ik, pagerank is niet belangrijk, zolang ik maar veel bezoekers en "klanten" krijg op mijn website die willen adverteren op mijn website. Als ik daarmee een aardig zakcentje verdien dan maakt voor mij PR niet uit.
Of heb ik het verkeerd?
Ja, je hebt het verkeerd.
Quote:
ik snap nu niet waarom jullie mij "aanvallen".
Hier de uitleg:
Iedereen hier op phphulp is bereid te helpen (vandaar: phpHULP). Maar iemand die vers binnenkomt met een dergelijke arrogantie: "Als ik daarmee een aardig zakcentje verdien", die krijgt natuurlijk de wind van voren.
Bedank je eens dat je hier tegen een groep personen praat die grotendeels jarenlang heeft gestudeerd om dergelijk materie onder de knie te krijgen. Als het allemaal zo simpel was dan zou iedereen hier AL LANG miljonair zijn door dergelijke ontzettend-waardeloze-maak-er-alstublieft-niet-nog-een-doorlink-sites. Dan maak ik er namelijk vandaag nog een stuk of 50 aan denk ik! De enige reden waarom startpagina.nl nog bestaat is omdat het al zo'n beetje sinds het begin van het ontstaan van internet bestaat en dus grote naamsbekendheid geniet, maar zeg nou zelf: wie maakt hier nou nog gebruik van? De PageRank is inmiddels zelfs gedaald naar 4/10. Nou, daar kom ik zelfs nog overheen.
Weet je trouwens dat de hoeveelheid dataverkeer op internet ieder jaar verdubbeld? Heb je enig idee hoe slecht dit is voor het milieu en dat waardeloze doorlinksites hier een groot aandeel in hebben?
EDIT:
Om je nog even helemaal uit je droom te halen:
Wat denk je voor een bezoekersaantallen te trekken met een dergelijke site zonder originele inhoud? 100, 500, 1000 bezoekers per dag? En wat denk je dat deze met google-ads volgeplakte site in dat geval zal opleveren? Microcenten, eurocenten, hele euro's? Nou, neem maar van mij aan dat je met een goede site met 500 bezoekers dmv google-ads blij mag zijn met 10 dollar per dag (en dat is al enorm) en dan moet je het nog omrekenen naar euro's he?
Waarom denk je uberhaupt dat mensen langer dan 3 seconden op jouw site wensen door te brengen en dus wellicht op een adertentie klikken? Breng jij zelf veel tijd door op dergelijke websites en klik je daar regelmatig op advertenties?
Een goede urlnaam is leuk, maar bedenk eerst een fatsoenlijk concept. Hier heb je helemaal niets aan en het zal je alleen maar geld gaan kosten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate