pagespeed insight probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »
Mike Visser

Mike Visser

27/04/2018 21:41:03
Quote Anchor link
Hallo Allemaal,

Ik probeer mijn mobiele versie van de website omhoog te krijgen maar ik kom er niet uit ik krijg via pagespeed het volgende probleem te zien

JavaScript en CSS in content boven de vouw die het weergeven blokkeren, verwijderen
Je pagina heeft 4 blokkerende CSS-bronnen. Dit veroorzaakt vertraging bij het weergeven van je pagina.
Geen van de content boven de vouw op je pagina kan worden weergegeven zonder te wachten totdat de volgende bronnen zijn geladen. Probeer blokkerende bronnen uit te stellen of asynchroon te laden of parseer de essentiële gedeelten van die bronnen rechtstreeks in de HTML.
Optimaliseer de CSS-weergave voor de volgende URL's:
css/bootstrap.css
css/slidebars.css
css/style.css
css/font-awesome.min.css

hoe kan ik dit oplossen ? desktop heb ik een score van 93

Mvg,

Mike

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 06:06:14

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/04/2018 21:46:14
Quote Anchor link
Hoe laad je die CSS files uit? Van een (trage) CDN? Of heb je die op je eigen site staan?

Mike Visser

Mike Visser

27/04/2018 21:56:53
Quote Anchor link
het rare is ook dat als ik

http invoer bij page speed krijg ik mobile 83 te zien desktop 95

maar voer ik https in bij pagespeed krijg ik een 74 mobiel en 93 desktop

Toevoeging op 27/04/2018 22:00:49:

staat op me eigen server

check dit

https url score mobiel 74 desktop 93
https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fwww.maffiakartel.nl%2F&tab=mobile

http url score mobiel 83 desktop 95
https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.maffiakartel.nl%2F&tab=mobile

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/04/2018 22:01:17
Quote Anchor link
Zo vreemd lijkt het niet als jouw site op een SSL-certificaat heeft en dus via https wordt geserveerd. Dan dienen je stylesheets ook via https te worden ingeladen, als dit extern gebeurt.
Dan is er sprake van 'mixed content'. Ik heb geen idee of dit ook een vertragende factor kan zijn. maar met de Developer Tools van je browser moet je dit wel kunnen meten.

Mike Visser

Mike Visser

27/04/2018 22:03:40
Quote Anchor link
maar het gebeurt niet extern ?

Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

27/04/2018 22:08:44
Quote Anchor link
De browser moet op je externe CSS files "wachten" (maakt niet uit waar ze vandaan komen: CDN, eigen site, of bij een 2e bezoek natuurlijk uit de best wel vlotte lokale cache). Dit kun je "oplossen" door de CSS die voor de content "boven de vouw" (het deel content dat in beeld is zonder te scrollen) inline in je html op te nemen, dus tussen <style> tags.

Dat "oplossen" staat tussen haakjes omdat dit natuurlijk geen echte oplossing is. Je allereerste impressie (eerste keer bezoek, niet gescrolld) voor een mobiele gebruiker zal er misschien een fractie op vooruit gaan (als je de CSS ook daadwerkelijk terug snoeit tot het hoogst noodzakelijke). Uiteindelijk zal ie toch:
- de volledige stylesheet een keer op moeten halen (inclusief wat je al in die inline <style> had gezet = dubbel ophalen = extra data + wachten)
- of je moet op elke pagina dat inline <style> blok herhalen, maar daar worden dus al je pagina's lomper van dan bij een externe stylesheet oplossing

Maar wel meer punten op Google dus. Doe je het daar voor, dan moet je het dus vooral doen. Doe je het voor de echte "ervaring" van je bezoekers, dan kun je het beter laten.

Mike Visser

Mike Visser

27/04/2018 22:11:44
Quote Anchor link
dus met andere woorden gewoon zo laten ?

Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

27/04/2018 22:21:00
Quote Anchor link
Wat makkelijker is om te proberen is "minimaliseren en combineren". Gooi je externe CSS files eerst hier doorheen: https://csscompressor.com/ (behalve font-awesome.min.css - die is al geminimaliseerd), en plak de resultaten van alle 4 dan, in de juiste volgorde, in een enkel bestand (bijvoorbeeld "style-combined.min.css"). Dit ene bestand is dan het enige bestand dat je in de <head> opneemt. Google ziet dan 1 ipv 4 bestanden, en is alweer een stukje meer tevreden.

Uiteraard moet je dan wel na elke wijziging in een van de bronbestanden bovenstaande stappen herhalen (maar dit kun je natuurlijk automatiseren).
Gewijzigd op 27/04/2018 22:22:40 door Rob Doemaarwat

Mike Visser

Mike Visser

27/04/2018 22:29:39
Quote Anchor link
dan gaat de waarde naar 66 ipv 74 wat hij was ??

Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

27/04/2018 22:35:23
Quote Anchor link
Bij mij geeft PageSpeed voor HTTPS sowieso al 63 op mobiel (dus geen 83) (HTTPS wel 74). Dus ik weet niet hoe "stabiel" die waarden zijn, of dat het er een beetje aan ligt hoe je server net op dat moment presteert.

Mike Visser

Mike Visser

27/04/2018 22:43:16
Quote Anchor link
ik weet het ook niet , denk dat ik maar iemand ga zoeken op fiverr die het kan fixen want ik wil hem wel boven de 80 krijgen groene zone .:)

Toevoeging op 27/04/2018 22:44:27:

https://gtmetrix.com/reports/www.maffiakartel.nl/YAwezSN5

hier geeft hij ook hogere waardes

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/04/2018 22:47:39
Quote Anchor link
Ik zou eerst eens kijken hoe de server presteert. Het zou zonde zijn dat je iemand op Fivver iemand vindt terwijl het uiteindelijk aan de (shared) server ligt.

Mike Visser

Mike Visser

27/04/2018 22:48:54
Quote Anchor link
we hebben geen shared server maar een dedicated server bij worldstream

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/04/2018 23:10:10
Quote Anchor link
Doe eerst maar eens metingen met een simpele site, en kijk eens hoe die presteert.
En kijk ook even of de server het niet te druk heeft.

Mike Visser

Mike Visser

28/04/2018 17:17:35
Quote Anchor link
wat heeft het voor nut op een simpele site ? ik heb het op mijn website nodig , op mijn andere website rmdplay.nl is het gewoon goed zonder enige optimalisatie

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/04/2018 18:39:55
Quote Anchor link
Simpel, testen of er geen andere boosdoener is? Je wilt problemen toch isoleren?

Mike Visser

Mike Visser

28/04/2018 21:34:00
Quote Anchor link
ik zit nu op 100 dus het is ok , alleen nu zie ik net dat als ik met mobiel en of tablet naar http ga hij niet redirect naar https , desktop doet dit wel , heb ik iets gemist / vergeten te plaatsen in htacces

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/04/2018 22:10:59
Quote Anchor link
Kan een cache zijn.... Normaal hoort het op elke device goed te werken als je HSTS of een rewrite in .htaccess gebruikt.

Mike Visser

Mike Visser

29/04/2018 00:28:50
Quote Anchor link
ja hij werkt weer had iets met me stomme kop weg gehaald haha thanks mannen :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.