Pagina's Beveiligen
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?
session_start();
if(session_is_registered('memberid')){
echo "Jah, je bent ingelogd";
}
else{
echo "Jammer dan !, eerst ff inloggen";
}
?>
session_start();
if(session_is_registered('memberid')){
}
else{
echo "Jammer dan !, eerst ff inloggen";
}
?>
En de foutmelding die ik krijg als ik naar de pagina ga is:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/sis0049/domains/dj-harm.nl/public_html/adc1/koffiemolen.php:1) in /home/sis0049/domains/dj-harm.nl/public_html/adc1/koffiemolen.php on line 2
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/sis0049/domains/dj-harm.nl/public_html/adc1/koffiemolen.php:1) in /home/sis0049/domains/dj-harm.nl/public_html/adc1/koffiemolen.php on line 2
welke pagina is dit ?
geeft hij enkel de fout op deze pagina of op meerdere ?
welke sessie maakt hij aan tijdens het inloggen ?
Ja ik include alle pagina's in de index.
ook al een session_start(); staan waarscheinlijk en je kan geen sessions starten als er al 1 gestart is.. dus als je alleen via de index include is de session_start(); in de index voldoende en kan je die in je script die je hierbij gepost hebt weghalen....
Dan doet hij het niet meer. Dan geeft hij de foutmelding niet meer. Maar dan werkt de functie niet meer :(
wat voor melding geeft hij ?
iets meer informatie graag......
Ik heb wel een probleem met me session. Soms is het geval dat als ik me net ingelogd heb er na een korte tijd weer uitgelogd wordt. Er staat dan na bijv. 20 sec. dat ik niet ingelogd ben, terwijl de session maxtime op 1200 staat... Wat is daar the cause van?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mike
Nu werkt de functie niet meer.
Probeer zelf je inlog systeem te maken dan weet je zeker dat er niks in staat wat je er niet in wilt hebben en dat je alles weet over wat er gebeurt en je leert er ook zelf weer van....
en als het dan niet leukt kan je het altijd hier vragen als je het zelf ook maar probeerd.....
kijk maar eens op onze site zo ver zijn we al http://adc1.dj-harm.nl/
maar wij willen graag enkele pagina's beveiligen voor leden maar wij komen er zelf niet uit
Er is ooit tegen mij verteld, dat je beter je scripts niet met <? kan beginnen, maar gewoon met <?php, omdat <? fouten kan veroorzaken!
En doe nou niet eigenwijs, omdat de korte manier 3 bytes scheelt.. Want als dat zo is, dan kan je beter je tabs enzo ook weghalen ;-)
Edit:
Misschien een ideetje om bij te houden hoeveel topics jullie hier al over hebben gemaakt?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark L
dan verandert niets het gaat gewoon dat we niet weten hoe wij dit moeten aanpakken war de fout zit
- wat is de naam van de session
- welke users wil je toelaten (userlevel)
- enze
Stel:
Je hebt een session en die vul je tijdens het inloggen en deze session heet data en je hebt op je website ook een aantal userlevels (user/mod/admin)
met die data kan je al een pagina beveiligen....
voorbeeldje:
Code (php)
Hoopelijk heb je hier iets aan..
Groetjes & succes.
De opzet van de pagina is wel erg overbodig ingewikkeld. Ik zie tabellen en allemaal automatisch door DreamWeaver gegenereerde styles in de code. Hebben jullie de pagina's allemaal in de Design View gemaakt?
Hallo Jan we werken met Office SharePoint
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<? // Verander dit in <?php
session_start(); // Haal die tab hier eens weg???
if(session_is_registered('memberid'))
{ // Naar de volgende regel gezet
}
else
echo "Jammer dan !, eerst ff inloggen"; // Een uitroepteken vóór een komma?
}
?>
}
else
}
?>
Quote:
Note: If $_SESSION (or $HTTP_SESSION_VARS for PHP 4.0.6 or less) is used, use isset() to check a variable is registered in $_SESSION.
GaMer13 schreef op 03.08.2007 07:40:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<? // Verander dit in <?php
}
else
}
?> [/quote]
Bedankt hij werkt nu. Maar ik werk op de site met includes. En als ik dat met dit script doe geeft die een foutmelding.
}
else
}
?> [/quote]
Bedankt hij werkt nu. Maar ik werk op de site met includes. En als ik dat met dit script doe geeft die een foutmelding.
Quote:
En deze melding is zo geheim dat wij hem niet mogen weten?geeft die een foutmelding
Hoe denk je dat wij je nu kunnen helpen?
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/sis0049/domains/dj-harm.nl/public_html/test/index.php:5) in /home/sis0049/domains/dj-harm.nl/public_html/test/test2.php on line 2
link.
Zie