Pagina's in scriptlib
Is het niet een idee om, net als bij tutorials, een soort pagina's te maken in de scriptlib? Dat je dus je script kunt onderverdelen in stukken, zodat het wat overzichtelijker wordt. Op de 'indexpagina' zet je dan neer waar je script voor dient, en dan kun je vervolgens voor elk bestand een nieuwe pagina maken, waarbij je dan apart iets kunt vertellen over de configuratie en de functie van die pagina. Ik denk dat grote scripts er een stuk overzichtelijker van worden, en zo moedig je mensen ook aan om zulke grote scripts te posten.
Pagina's kun je gewoon onderscheiden door en toe te passen.
Niet nodig is mijn mening.
Oftewel: Herjan, Wel goed idee denk ik. Bas? :p
Goed idee ! ;p
Volgens mij kun je dan beter een paar keer heen en weer scrollen...
Bij scripts, die zijn meestal niet zo heel erg lang.. En als ze dat zijn dan kunnen we toch wel even scrollen..:D
Ik vind het zo ook wel overzichtelijk alleen moet je wel goed duidelijk maken dat er een nieuw pagina begint.
Ik vind het juist een goed idee, al die lappen code voordat er eindelijk wat reacties komen. Beetje stuctuur aanbrengen kan geen kwaad.
Maar zoals PHPNewb al zegt. zou het wel makkelijk zijn als op alle pagina's de reacties zichtbaar zijn.
is dat zo moelijk dan? overal: include: 'reacties.php'; Dan kan je overal dezelfde reacties zien?
JA, eigenlijk, waarom is PHPHulp niet opensource? :p
Goed idee! Ik zal ff kijken hoe ik dit in het huidige systeem kan verwerken.. :)
Ok, handig! We wachten met spanning ;-)
nou Herjan wat vind je ervan:P is het mooi
Lijkt me niet nodig om voor die tijd deze versie nog aan te passen aangezien die straks toch verleden tijd is.
Mocht Bassie dit in het nieuwe systeem gaan verwerken ben ik ook een voorstander ervan ;)
ja
Ik vind het een goed idee, maar dan inderdaad wel met de reacties op alle pagina's. Is trouwens ook wel handig bij de tuts.
ik vind het onnodig
PHP Newbie schreef op 04.01.2007 13:26:
jah, de rest kijk je ook wel na, en dan zie je iets op pagina 2, kun je naar pagina 1 om je reactie in te typen, die kun je posten. Vervolgens kun je naar pagina 3, daar zie je weer iets, ga je weer terug naar pagina 1, pas je je post aan, vervolgens zie je op pagina 4 ook nog iets...
niet als je de reacties en een post reactie formpje op elke pagina maakt ;)