parameters setAttribute onClick werken niet
Sander Heuv
24/05/2014 17:29:50Hallo,
Ik ben op het moment aan het proberen om DMV de DOM knoppen aan te maken, en deze vervolgens een functie aan te laten roepen(steeds met andere parameters). Nu heb ik het probleem dat als ik de parameters toevoeg aan het onclick event, dat deze de naam van de variabele gaat gebruiken, en niet de waarde ervan.
Dit is het stukje code waar ik het over heb:
btn.setAttribute("onClick", "createShape(objectImage, objectId)");
In objectImage heb ik een padnaam opgeslagen, en in objectId een id van een item.
Als ik dit uitvoer, krijg ik het volgende resultaat te zien in het elements window.
<button onclick="createShape(objectImage, objectId)">ID 2 is on screen </button>
en dit is wat ik wil
<button onclick="createShape("blabla.png", 2)">ID 2 is on screen </button>
Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om de waardes van de parameters in deze knop kan krijgen?
Ik ben op het moment aan het proberen om DMV de DOM knoppen aan te maken, en deze vervolgens een functie aan te laten roepen(steeds met andere parameters). Nu heb ik het probleem dat als ik de parameters toevoeg aan het onclick event, dat deze de naam van de variabele gaat gebruiken, en niet de waarde ervan.
Dit is het stukje code waar ik het over heb:
btn.setAttribute("onClick", "createShape(objectImage, objectId)");
In objectImage heb ik een padnaam opgeslagen, en in objectId een id van een item.
Als ik dit uitvoer, krijg ik het volgende resultaat te zien in het elements window.
<button onclick="createShape(objectImage, objectId)">ID 2 is on screen </button>
en dit is wat ik wil
<button onclick="createShape("blabla.png", 2)">ID 2 is on screen </button>
Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om de waardes van de parameters in deze knop kan krijgen?
PHP hulp
25/11/2024 02:45:29Frank Nietbelangrijk
25/05/2014 12:00:52Ik denk dat je toch even een voorbeeldje moet laten zien. Want nu vraag ik me af waar jouw objectImage vandaan komt in verband met de scope van de variabelen.