parameters setAttribute onClick werken niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sander Heuv

Sander Heuv

24/05/2014 17:29:50
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op het moment aan het proberen om DMV de DOM knoppen aan te maken, en deze vervolgens een functie aan te laten roepen(steeds met andere parameters). Nu heb ik het probleem dat als ik de parameters toevoeg aan het onclick event, dat deze de naam van de variabele gaat gebruiken, en niet de waarde ervan.
Dit is het stukje code waar ik het over heb:

btn.setAttribute("onClick", "createShape(objectImage, objectId)");

In objectImage heb ik een padnaam opgeslagen, en in objectId een id van een item.
Als ik dit uitvoer, krijg ik het volgende resultaat te zien in het elements window.

<button onclick="createShape(objectImage, objectId)">ID 2 is on screen </button>

en dit is wat ik wil

<button onclick="createShape("blabla.png", 2)">ID 2 is on screen </button>

Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om de waardes van de parameters in deze knop kan krijgen?

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 02:45:29

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

25/05/2014 12:00:52
Quote Anchor link
Ik denk dat je toch even een voorbeeldje moet laten zien. Want nu vraag ik me af waar jouw objectImage vandaan komt in verband met de scope van de variabelen.

Sander Heuv

Sander Heuv

25/05/2014 14:44:45
Quote Anchor link
Ik heb hem al voor elkaar. Het id bleek niet goed door te komen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.