parsen op comma in url??

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Ron de man

ron de man

11/06/2008 15:56:00
Quote Anchor link
Okay,

Dan toch maar wat omzettingen middels string = str_replace('_','.',$long);

ik heb nu een werkend script. Nog wat fijn tuning en dan maar test draaien op de server.

Ik moet even kwijt dat ik dit een zeer aangenaam forum vindt waar ook door anderen naast de moderator snel en goed wordt gereageerd.

Bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

20/01/2025 16:29:46

Hipska BE

Hipska BE

11/06/2008 16:08:00
Quote Anchor link
Haha, normaal is het hier niet de bedoeling van de moderator om te reageren, wij dienen hier enkel om topics in goede banen te leiden.

Alvast welkom op onze site ;-)

Nog even een opmerking ivm die . en _ problemen, zoals SanThe al zegt, kan je die problemen vermijden:

Ge zei dat je de url opgegeven hebt in je gps.. Kan je die nog aanpassen?
ik stel dit voor: '.../in.php?' is het nu, vervang dit even door '.../in.php?message='
Dan vervang je key($_GET) door $_GET['message']

Als je dit doet, zijn al die problemen met _ en . verdwenen...

Ron de man

ron de man

11/06/2008 16:34:00
Quote Anchor link
Okay,

Dat had ik al zo'n beetje begrepen. Maar dat is lastig ik kan namelijk niet de firmware van m'n GPS aanpassen dus ook niet de message=... toevoegen.

Jammer maar dat is nou eenmaals zo.

Ik ben wel goed geholpen met alles ook al antwoorden de moderators normaal niet??? maakt mij niet uit hoor..

groeten en hartelijk bedankt en tot forums.

- SanThe -

- SanThe -

11/06/2008 16:39:00
Quote Anchor link
ron de man schreef op 11.06.2008 16:34:
... ook al antwoorden de moderators normaal niet??? maakt mij niet uit hoor.....

Moderators antwoorden natuurlijk ook, alleen niet meer of minder dan anderen. Het is ook voor ons vrijwillig.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.