Partacipant gezocht voor nieuw concept
Ik ben op zoek naar een persoon die ons kan helpen om onze website verder uit te breiden. Het is een compleet nieuw concept in Nederland!
Graag willen we iemand die een script kan schrijven om csv bestanden om te zetten naar duidelijke data voor op de site. Deze data kan dan ook weer verder uitgesplitst worden.
Eventueel ook voor een layer over bijvoorbeeld google maps of openstreetmaps.
Daarna zou een SSO een leuke optie zijn.
Al met al mogelijkheden genoeg!
Graag hoor ik wie hier interesse in heef!
mvg,
Patrick
Gewijzigd op 23/03/2012 08:53:45 door Patrick Heijmans
Gewijzigd op 23/03/2012 09:06:22 door Albert de Wit
Misschien in een later stadium dat er een API beschikbaar is.
okeuh sorry voor de vraag...
Dus er kan een "import" tool geschreven worden zodat je de csv bestanden kunt importeren in je db en bestaande informatie te updaten.
Zijn die csv bestanden al "dumps" van bestaande databases? Zoja is het niet mogelijk/makkelijker om een overeenkomst met het bedrijf aan te gaan zodat je een rechtstreekse koppeling met hun database kunt krijgen?
Je levert weinig info aan dus is het moeilijk een antwoordt te geven.
zoiets dacht ik al aan maar ik kan zoiets nog niet schrijven omdat ik nog niet zo ver ben in PHP. Ik weet wel dat het mogelijk is.
Graag hoor ik wat men nog voor meer info wenst.
Toevoeging op 23/03/2012 09:35:52:
(http://csv2sql.com/)
ik weet dat je op zoek bent naar een programmeur en niet een tool maar ik post hem voor de zekerheid hier toch voor degene die er baat bij hebben
Aangezien je "participant" gebruikt, zoek je hier iemand die "gratis" meewerkt aan dit project? Of is het tegen een uurtarief?
Er zijn namelijk genoeg mogelijkheden om dit op te zetten.
Gewijzigd op 23/03/2012 09:38:13 door Chris PHP
Ik ben inderdaad op zoek naar iemand die 'gratis' mee wil werken. Ik denk dat over een half jaar of jaar dit een grote hype gaat worden! Helaas beschik ik niet over de financiële middelen om een uurtarief af te spreken. Wel is het mogelijk om links naar je site te maken, maar andere voorstellen zijn ook bespreekbaar.
Patrick Heijmans op 23/03/2012 09:44:30:
omdat aangeven is dat dit de bestanden zijn waar we mee moeten (lees: kunnen) werken.
Waarom MOET het dan op de moeilijke manier als hij voor beide partijen makkelijker kan?
Patrick Heijmans op 23/03/2012 09:44:30:
Ik heb niet gevraagd naar een direct koppeling omdat aangeven is dat dit de bestanden zijn waar we mee moeten (lees: kunnen) werken.
Ik ben inderdaad op zoek naar iemand die 'gratis' mee wil werken. Ik denk dat over een half jaar of jaar dit een grote hype gaat worden! Helaas beschik ik niet over de financiële middelen om een uurtarief af te spreken. Wel is het mogelijk om links naar je site te maken, maar andere voorstellen zijn ook bespreekbaar.
Ok ik ben in principe bereid om "gratis" mee te werken aan je project. Echter verwacht ik dan wel als alles "live" gaat dat er een verwijzing komt naar ons bedrijf en een kleine omschrijving wat wij geleverd hebben.
Ben je geinteresseerd in samenwerkingsverband, stuur me dan even een pm dan regelen we het daar verder.
Zijn er nog mensen die geïnteresseerd zijn in een samenwerkingsverband?
zou je het erg vinden als er een converter van csv naar sql database gemaakt word?
Nee helemaal niet, graag zelfs ik zelf al wat geprobeerd, maar zou graag willen dat het netjes gebeurde ;-)
Als je me in een mailtje wil sturen wat en hoe dan kijk ik er graag even naar.