Partners gezocht in Apeldoorn e.o.
Laat ik mij eerst even voorstellen alvorens mijn vraag toe te lichten. Ik ben Johan
Michel Struijk, 28 jaar oud, sinds kort wonende in Apeldoorn.
Vanaf mijn 10de raakte ik geinteresseerd in computers en begon o.a. te programmeren.
Nu 18 jaar later heb ik ervaring opgedaan met programmeren, design, marketing, sales
en meer. Ik ben vooral een duizendpoot en heb vele interesses.
Tot nu toe heb ik enkele eigen ICT bedrijven gehad en bij enkele bedrijven zoals
Max.nl, TNS NIPO en DELL gewerkt.
Nu heb ik nog een bedrijf met de naam Johan Michel. Wat ik momenteel hiermee
doe is het opzetten van websites (momenteel bijvoorbeeld een prijsvergelijkings website
en een bedrijfsprofielen site, zie www.selectdata.net);
Opzetten van nieuwe uitvindingen is mijn grote ambitie en ik ben op zoek naar
meerdere partners, partners die ook veel verstand hebben van ICT.
Mijn voorlopige plan is om bij mij thuis te werken (ik heb enkele kamers over
om als kantoor om te bouwen) en dan voor 20-30 uur per week. Door bij elkaar
te zitten kunnen we makkelijk een nieuw project in de lucht gooien (ivm betere
communicatie).
Ik verwacht van toekomstige partner(s) dat deze 20 a 30 uur op lokatie komen
werken en dus tijd investeren. Eigen geld investeren zal tot een minimum blijven.
Qua kennis hoop ik dat de partner op een HBO niveau zit. Maar ik moet zeggen dat de
beste programmeurs die ik heb meegemaakt vaak geen diploma hebben, dus ik zie
liever voorbeelden. Ik zal uiteraard ook voorbeelden geven bij interesse.
Zelf zal ik hetzelfde als de partners leveren + hetgeen ik al heb (server, programmeer software, kantoorspullen/meubelen, accountant e.d.)
Verder is het van groot belang (voor jezelf ivm reistijden) dat je in de
buurt van apeldoorn woont.
Graag bij interesse emailen naar [email protected]
Gewijzigd op 28/10/2010 15:14:07 door Johan struijk
Tijd (enkele uren per week, fulltime), geld (ivm eventuele investering), kennis(niveau)?
Obelix en Idefix, ik heb het bericht aangepast met jouw vraagstelling er in verwerkt, dus zie bericht.
Johan struijk op 28/10/2010 14:22:05:
[...] Qua kennis hoop ik dat de partner op een HBO nivo zit. Maar ik moet zeggen dat de
liever voorbeelden. [...]
liever voorbeelden. [...]
Het is niveau en geen nivo.
SanThe, ik zal het aanpassen.
ni·veau [nievoo] het; o -s peil, hoogte: een voorstelling op ~ van hoog niveau
Gewijzigd op 28/10/2010 15:31:20 door johan struijk
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/153/
Ontopic:
Heb je meerdere eigen bedrijven gehad? Wat voor bedrijven en waarom ben je daarmee gestopt?
Wat voor soort uitvindingen?
En wat voor ICT verstand? Programmeer kennis in welke taal? Server beheer (windows/linux)? Netwerk beheer? Software ontwerp kennis?
nivo/niveau discussie zie: Ontopic:
Tot nu toe heb ik enkele eigen ICT bedrijven gehad en bij enkele bedrijven zoals
Heb je meerdere eigen bedrijven gehad? Wat voor bedrijven en waarom ben je daarmee gestopt?
Opzetten van nieuwe uitvindingen is mijn grote ambitie en ik ben op zoek naar
Wat voor soort uitvindingen?
En wat voor ICT verstand? Programmeer kennis in welke taal? Server beheer (windows/linux)? Netwerk beheer? Software ontwerp kennis?
Al bij al, zijn het lange verhalen waarom sommige bedrijven opgehouden zijn te bestaan. Ik sta er nu natuurlijk ook volwassener in, dat maakt ook veel uit, mijn huidige bedrijf heb ik ondertussen twee jaar.
>Wat voor soort uitvindingen?
Je komt wel het een en ander tegen van mijn uitvindingen als je googled naar 'Johan Struijk'. Maar dat zijn niet de soort uitvindingen waar ik veel tijd in wil gooien op het moment, momenteel wil ik vooral investeren in projecten waarvan je vantevoren vrij zeker weet dat ze een stabiele toekomst geven. Bijvoorbeeld een website zoals die waar ik nu mee bezig ben, een grote prijsvergelijkings website waarvan je dmv een affiliate systeem + google adsense vrij gegarandeerd bent van een goede ROI.
Programmeren -> PHP voornamelijk, javascript/ajax, xhtml/css, WML, ASP, Delphi, VB
Server beheer -> Debian, CentOS, Windows
Software ontwerp kennis -> UML vooral, verder alles wat in AMBI aan bod is gekomen qua software engeneering.
Verder... SEO, SEM, DTP/webdesign (voornamelijk web 2.0), project management etc. etc.