Parttime PHP Programmeur

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Eveline

eveline

26/03/2009 14:48:00
Quote Anchor link
Ben jij een enthousiaste PHP Programmeur die op zoek is naar een leuke bijbaan? Voor een jong en dynamisch bedrijf in Alphen aan den Rijn zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Programmeur die parttime (30 uur per week) aan de slag kan.

Ben jij een PHP Programmeur met ervaring met PHP, MySQL, CSS en HTML en heb je ook ervaring met bepaalde frameworks? Kan je zelf al een CMS bouwen en vind je het leuk om in teamverband aan de slag te gaan?

Je komt dus als parttime PHP Programmeur voor 30 uur per week te werken in een gezellig kantoor in Alphen aan den Rijn. Omdat de hoofdactiviteit puur grafisch designen is, zijn ze hard op zoek naar een PHP Programmeur die hen kan helpen scripts in te bouwen in de websites die opgeleverd moeten worden.

Wat wordt er van jou als PHP Programmeur verwacht?
* Goede kennis van PHP
* ervaring met framework(s), kan zelf een CMS bouwen.
* kennis van MySQL, CSS en HTML
* ervaring met AJAX en XHTML is een pré
* 30 uur per week beschikbaar

Ben je geïnteresseerd in deze ICT bijbaan als parttime PHP Programmeur? Laat dan een bericht achter op neem contact op via http://www.gong.nl. Neem even contact op voor informatie over vergoeding.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eveline

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 02:31:17

Jacco Engel

Jacco Engel

26/03/2009 14:51:00
Quote Anchor link
Quote:
Voor een jong en dynamisch bedrijf in Alphen aan den Rijn zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Programmeur die parttime (30 uur per week) aan de slag kan.

Quote:
* Full-time beschikbaar

kan aan mij liggen maar parttime != full-time?

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

26/03/2009 14:56:00
Quote Anchor link
Volgens mij is dat idd Full-time ja...

Maar ik woon naast alphen dus ik zal zeker even verder gaan informeren hierover...

Eveline

eveline

26/03/2009 15:08:00
Quote Anchor link
We bedoelen inderdaad 30 uur per week.

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

26/03/2009 15:10:00
Quote Anchor link
@eveline zou je mij eventueel een Prive bericht kunnen sturen met wat meer informatie hierover want ik kom namelijk uit Bodegraven (direct naast alphen aan den rijn) dus ik heb wellicht wel intresse...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marco PHPJunky

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.