Passing array van popup naar hoofdvenster

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lander Van Nieuwenhuyse

Lander Van Nieuwenhuyse

03/01/2010 21:49:00
Quote Anchor link
Weet er iemand hoe ik een array van een popup formulier naar het hoofdformulier zend?
Gewone waarden kan ik makkelijk met opener.document.form.variable1.value in mijn hoofdvenster krijgen, maar hoe doe je dat met een array... moet ik dit dan eerst omzetten naar een string?
Dit is mijn code van mij popup venster
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<tr class="c1">
         <td><input type="checkbox" value="alexandrine_parakeet" name="birds[]" /><?=MSG_ALEXANDRINE_PARAKEET;?></td>
      </tr>
      <tr class="c2">
         <td><input type="checkbox" value="blossom_headed_parakeet" name="birds[]" /><?=MSG_BLOSSOM_HEADED_PARAKEET;?></td>
      </tr>
      <tr class="c1">
         <td><input type="checkbox" value="derbyan_parakeet" name="birds[]" /><?=MSG_DERBYAN_PARAKEET;?></td>
      </tr>
<!-- enz....-->

Alvast bedankt voor de hulp!

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 22:44:20

03/01/2010 22:04:00
Quote Anchor link
En wat is het verschil met je vorige topic?

Lander Van Nieuwenhuyse

Lander Van Nieuwenhuyse

03/01/2010 22:08:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 03.01.2010 22:04:
En wat is het verschil met je vorige topic?

Het vorige bestand waren allemaal verschillende variabelen en dit zou moeten een array zijn. Mijn bedoeling is eigenlijk om een lid te kunnen zoeken adhv de vogels, maar aangezien dit er zo veel zijn is het beter hiervoor een popup te gebruiken. Maar deze waarden moeten op hun beurt wel weer doorgegeven worden aan het hoofdvenster

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.