Passing array van popup naar hoofdvenster
Lander Van Nieuwenhuyse
03/01/2010 21:49:00Weet er iemand hoe ik een array van een popup formulier naar het hoofdformulier zend?
Gewone waarden kan ik makkelijk met opener.document.form.variable1.value in mijn hoofdvenster krijgen, maar hoe doe je dat met een array... moet ik dit dan eerst omzetten naar een string?
Dit is mijn code van mij popup venster
Alvast bedankt voor de hulp!
Gewone waarden kan ik makkelijk met opener.document.form.variable1.value in mijn hoofdvenster krijgen, maar hoe doe je dat met een array... moet ik dit dan eerst omzetten naar een string?
Dit is mijn code van mij popup venster
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<tr class="c1">
<td><input type="checkbox" value="alexandrine_parakeet" name="birds[]" /><?=MSG_ALEXANDRINE_PARAKEET;?></td>
</tr>
<tr class="c2">
<td><input type="checkbox" value="blossom_headed_parakeet" name="birds[]" /><?=MSG_BLOSSOM_HEADED_PARAKEET;?></td>
</tr>
<tr class="c1">
<td><input type="checkbox" value="derbyan_parakeet" name="birds[]" /><?=MSG_DERBYAN_PARAKEET;?></td>
</tr>
<!-- enz....-->
<td><input type="checkbox" value="alexandrine_parakeet" name="birds[]" /><?=MSG_ALEXANDRINE_PARAKEET;?></td>
</tr>
<tr class="c2">
<td><input type="checkbox" value="blossom_headed_parakeet" name="birds[]" /><?=MSG_BLOSSOM_HEADED_PARAKEET;?></td>
</tr>
<tr class="c1">
<td><input type="checkbox" value="derbyan_parakeet" name="birds[]" /><?=MSG_DERBYAN_PARAKEET;?></td>
</tr>
<!-- enz....-->
Alvast bedankt voor de hulp!
PHP hulp
21/11/2024 22:44:20En wat is het verschil met je vorige topic?
Lander Van Nieuwenhuyse
03/01/2010 22:08:00Karl schreef op 03.01.2010 22:04:
En wat is het verschil met je vorige topic?
Het vorige bestand waren allemaal verschillende variabelen en dit zou moeten een array zijn. Mijn bedoeling is eigenlijk om een lid te kunnen zoeken adhv de vogels, maar aangezien dit er zo veel zijn is het beter hiervoor een popup te gebruiken. Maar deze waarden moeten op hun beurt wel weer doorgegeven worden aan het hoofdvenster