Paypal form action en update
Dennis
04/03/2009 16:31:00Hallo,
Ik heb op mij nwebsite een form gemaakt dat men een donatie kan doen.
Het bedrag dat zij invullen wordt met 35,5 vermenigvuldigd en na submit moeten de gegevens ( credits in dit geval ) van de gebruiker geupdate worden.
Het doneren werkt perfect. Echter na inloggen krijgt men niet de "gekochte" credits.
iemand een idee ? hierbij de code
Ik heb op mij nwebsite een form gemaakt dat men een donatie kan doen.
Het bedrag dat zij invullen wordt met 35,5 vermenigvuldigd en na submit moeten de gegevens ( credits in dit geval ) van de gebruiker geupdate worden.
Het doneren werkt perfect. Echter na inloggen krijgt men niet de "gekochte" credits.
iemand een idee ? hierbij de code
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
<?
if (isset($_POST['paypaldonatie'])){
$amount = $_POST['amount'] ;
$paypalamount = ($amount * (355/100) ) ;
$result = mysql_query("UPDATE login SET credits=credits+'" .mysql_real_escape_string($paypalamount). "' WHERE name='".mysql_real_escape_string($name)."'")
or die(mysql_error());
$message = "
Thank you for your donation!
Points have been delivered.
:hippie:
Sem
";
$sql = "INSERT INTO pm SET id = '', sendto ='" .mysql_real_escape_string($name). "', message = '" .mysql_real_escape_string($message). "', sendby = 'Donation Administration'";
$res = mysql_query($sql)or die(mysql_error());
}//einde form
$paypalform = 'https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr' ;
?>
<form action="<? echo $paypalform ?>" method="post" class="donateform" style="margin: 0px;">
if (isset($_POST['paypaldonatie'])){
$amount = $_POST['amount'] ;
$paypalamount = ($amount * (355/100) ) ;
$result = mysql_query("UPDATE login SET credits=credits+'" .mysql_real_escape_string($paypalamount). "' WHERE name='".mysql_real_escape_string($name)."'")
or die(mysql_error());
$message = "
Thank you for your donation!
Points have been delivered.
:hippie:
Sem
";
$sql = "INSERT INTO pm SET id = '', sendto ='" .mysql_real_escape_string($name). "', message = '" .mysql_real_escape_string($message). "', sendby = 'Donation Administration'";
$res = mysql_query($sql)or die(mysql_error());
}//einde form
$paypalform = 'https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr' ;
?>
<form action="<? echo $paypalform ?>" method="post" class="donateform" style="margin: 0px;">
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.