PDF genereren gaat goed, behalve bij openen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

JP D

JP D

20/02/2006 15:17:00
Quote Anchor link
Ik heb een script dat een PDF maakt en dit werkt ook prima wanneer je kiest voor "opslaan". Kies je echter voor "openen" dan zegt Adobe dat het bestand niet bestaat. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Ik gebruik de volgende headers
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
    header("Content-Type: application/download\n");
    header("Content-Disposition: attachment; filename=\"dak_bankgarantie.pdf\"\n");
    header("Content-Transfer-Encoding: binary\n");

PHP hulp

PHP hulp

17/02/2025 15:39:05

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

20/02/2006 15:24:00
Quote Anchor link
Bestand bestaat niet.. hmmm.. verkeerd pad bij 'filename'? 't zou normaal wel moeten werken lijkt me

Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

20/02/2006 15:27:00
Quote Anchor link
kun je het anders niet eerst op laten slaan in een map op de server? en daarna een link daarnaartoe weer laten geven, of zelfs gelijk ernaartoe doorsturen oid?

en dan na bijv. 24 uur de pdf file automatisch verwijderen uit de map.

JP D

JP D

20/02/2006 15:32:00
Quote Anchor link
Dat zou wel kunnen maar het script bestaat al en draait ook al een tijd. Er kwamen nu pas mensen achter zeg maar...

Dit zou ook gewoon moet werken. Ik snap het niet want volgens mij is "opslaan" hetzelfde als "openen" maargoed...

JP D

JP D

20/02/2006 15:35:00
Quote Anchor link
En in Firefox werkt het wel zie ik nu...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.