PDF's genereren op basis van templates

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Floris

Floris

12/09/2005 13:12:00
Quote Anchor link
Hallo,

Zijn er mensen met ervaring met het genereren van PDF's vanuit PHP? Ik heb zelf ervaring met FPDF, maar dat kent niet genoeg mogelijkheden.

Ik wil een oplossing maken waarbij men een template kiest (dus een PDF document dat een bepaalde opmaak en vaste teksten en plaatjes heeft), daaraan een handmatig ingevoerd tekst koppelt en vervolgens opbasis hiervan een PDF genereert. FPDF kan niet met templates werken.

Ik heb even zitten rondkijken. Ik denk dat PDFLib in combinatie met de PDI 6 en PDFlib Personalization Server de benodigde functionaliteit kan bieden, maar de aanschaf hiervan komt op ruim 2000 euro.

Ik kan verder eigenlijk geen software vinden die de fatsoenlijk met templates kan werken. Is er iemand die nog wel andere opties weet, die wellicht goedkoper of zelfs freeware zijn?

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 06:05:07

DrQu

DrQu

12/09/2005 14:12:00
Quote Anchor link
Zoek bij google eens naar EZPDF, ik heb dat eens gebruikt en dat ging vrij goed

Peter Dorn

Peter Dorn

12/09/2005 14:25:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf FPDF gebruikt voor een facturatie systeem, en dit werkt perfect. Ik geef de locatie aan waar een bepaalde tekst komt te staan, en vervolgens gooi je die tekst er in.

Als je een voorbeeld wilt moet je maar even een mailtje sturen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.