Pending ajax requests

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

N K

N K

02/01/2013 20:57:57
Quote Anchor link
Ik krijg het idee dat ik iets essentieels heb gemist in mijn jquery scriptje.
Na meerdere keren het formulier te submitten verschijnen de resultaten steeds trager.
In de chrome developer tools zie ik wel meer info en dat is dat hij steeds het bestand content.php opnieuw wil laden nadat dit request eigenlijk al is afgelopen. (als ik het zo goed zeg..)
Na 20 x submitten voert hij 20x content.php uit en verschijnen de resultaten vele seconden later.
Weet iemand wat ik fout doe?

Afbeelding

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<script type="text/javascript">

$(document).ready(function(){
            $(document).on("click","#search_submit",function(){
                $('#loading').show();
                $("#sb").submit( function () {    
                        $.ajax({  
                            type: "POST",
                            data : $(this).serialize(),
                            cache: false,  
                            url: "ajax/content.php",  
                            success: function(data){
                                $("#content").html(data);
                                $('#loading').hide();
                            }  
                        });  
                        return false;
                });
            });
        });
</script>

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 20:42:10

Php knipper

php knipper

03/01/2013 00:45:44
Quote Anchor link
zou je url eens kunnen posten? zelf gebruik ik niet veel jquery maar ik denk dat die "on" "live" moet worden anders zal het niet meer werken in #content

N K

N K

03/01/2013 07:38:56
Quote Anchor link
Is "live" niet deprecated?
Mijn url is volgens mij gewoon localhost/naam/index.php
Gewijzigd op 03/01/2013 07:48:37 door N K

Kees Schepers

kees Schepers

03/01/2013 08:50:49
Quote Anchor link
@PHP knipper, zoals 'N K' hem gebruikt is on ook gewoon 'live'. Dat is als je namelijk een selector gebruikt als tweede argument is het gedrag hetzelfde en geniet gebruik daarvan dan ook de voorkeur heb ik begrepen.

No One

No One

03/01/2013 09:02:36
Quote Anchor link
is het niet .click??? dus $("#search_submit").click(function(){//todo });

N K

N K

03/01/2013 09:45:37
Quote Anchor link
Ik heb meerdere jquery scripts lopen en deze werkt alleen als ik het in combinatie met "on" gebruik.

No One

No One

03/01/2013 09:48:54
Quote Anchor link
hmmm...das raar...

N K

N K

03/01/2013 09:59:58
Quote Anchor link
Ik kan het nog eens proberen als ik straks thuis ben. Is het eigenlijk wenselijk om alleen maar "on" te gebruiken bij dynamisch toegevoegde elementen? Want dat is #search_submit niet. Ben nog beginner in Jquery, dit is me niet helemaal duidelijk.

Erwin H

Erwin H

03/01/2013 10:11:34
Quote Anchor link
click en on kan je allebij gebruiken bij vaste elementen, on schijnt alleen iets sneller te zijn.

Alleen, je zegt dat click niet werkt op dit element? Dat is inderdaad vreemd, tenzij het element later wordt aangemaakt. Wat voor functies heb je nog meer op dit element?

Kees Schepers

kees Schepers

03/01/2013 10:12:28
Quote Anchor link
Nee ik zou niet altijd live binden op elementen, dit kost namelijk best wat performance. Als je dus wilt binden op elementen die niet van inhoud/DOM wijzigen dan zou ik gewoon $(el).on('click', function(){}); gebruiken en als de selector wel van DOM wijzigt: $(container).on('click', element, function(){});.

N K

N K

03/01/2013 10:20:53
Quote Anchor link

dus veranderen in:

$('#search_submit').on("click",function(){

?

@Erwin, ik heb geen andere functies op dit element.

Toevoeging op 03/01/2013 10:27:09:

@kees, even snel getest maar dat lijkt hem ook niet te zijn.
Gewijzigd op 03/01/2013 10:25:02 door N K

Erwin H

Erwin H

03/01/2013 10:38:28
Quote Anchor link
Ik heb het net hier even snel getest en volgens mij is je probleem simpel op te lossen.
Als #search_submit je submit button is in je form #sb dan krijg je dat na een klik op je button (wat eigenlijk al een submit is), je nog in je form submit de ajax call gaat doen. Daardoor bind je eigenlijk dat submit event aan je form, en dat doe je elke keer. Elke keer dat je op die knop drukt krijgt je form dus een extra event handler.
Simpele oplossing: de ajax call direct in de click event handler van je button uitvoeren. Dan zou het moeten werken.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<script type="text/javascript">

$(document).ready(function(){
                $('#loading').show();  
                $.ajax({  
                    type: "POST",
                    data : $(this).serialize(),
                    cache: false,  
                    url: "ajax/content.php",  
                    success: function(data){
                        $("#content").html(data);
                        $('#loading').hide();
                    }  
                });  
                return false;
            });
        });
</script>
Gewijzigd op 03/01/2013 10:39:33 door Erwin H

N K

N K

03/01/2013 10:57:56
Quote Anchor link
Hoi Erwin, Net even snel geprobeerd. Het probleem met de pending requests is nu opgelost(!) maar ik krijg nog even geen resultaten.

Lano Heeren

Lano Heeren

03/01/2013 11:12:44
Quote Anchor link
Hoi N.K,
Mag ik vragen welk programma je gebruikt in je eerste post?
Alvast bedankt.
Lano

N K

N K

03/01/2013 11:19:39
Quote Anchor link
Bedoel je de Chrome developer tools?

Of notepad ;-)

Erwin H

Erwin H

03/01/2013 11:23:38
Quote Anchor link
Je zegt dat je geen resultaten krijgt, wat bedoel je daarmee? Wordt de ajax call wel uitgevoerd, maar krijg je niets terug? - dan ligt het aan de server (php) kant. Of krijg je wel de gegevens terug maar komen ze niet in het element? - dan ligt het aan de client (jquery) kant.

N K

N K

03/01/2013 11:44:25
Quote Anchor link
Moeilijk te zeggen. Hiervoor kreeg ik wel resultaten dus lijkt me dat het PHP bestand goed is.
Aan de andere kant geeft die nu als melding "geen resultaten gevonden". Deze geeft hij alleen als numrows "0 " is van de query. mmmm...vanavond maar even er wat meer tijd aan besteden,.

Erwin H

Erwin H

03/01/2013 11:46:50
Quote Anchor link
Als het goed is kan je toch in de google developer tools zien wat de rauwe data is die je terugkrijgt van de server?

N K

N K

03/01/2013 11:56:02
Quote Anchor link
mmm, is dat bij Network ---> Scripts ----> Response?

Daar zie ik dit:

<div class='results'>Er zijn geen events gevonden.
</div><ol id ="events"></ol>

Erwin H

Erwin H

03/01/2013 12:17:18
Quote Anchor link
My bad. Ik gebruik zelf geen Chrome, maar Firefox met Firebug. Daarin is het heel simpel om alles te zien. Ik ging ervanuit dat het in Chrome net zo eenvoudig zou zijn, maar het schijnt niet zo te zijn. Ik vond deze thread op stackoverflow waar een en ander wordt uitgelegd: http://stackoverflow.com/questions/3200329/view-ajax-response-content-in-chrome-developer-tools

N K

N K

03/01/2013 13:50:41
Quote Anchor link
Okee, ik zie dit nu in de console ( met xmlhttprequests log aan)

XHR finished loading: "http://www.test.nl/ajax/content.php". jquery-1.8.2.js:8416
send jquery-1.8.2.js:8416
jQuery.extend.ajax jquery-1.8.2.js:7968
(anonymous function) www.test.nl:506
jQuery.event.dispatch jquery-1.8.2.js:3063
elemData.handle.eventHandle

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.