Per ongeluk verwijderd
Ik heb net per ongeluk de MySQL database leeggegooid van mijn forum. Is er een mogelijkheid om deze terug te krijgen?
Het is een linux server, die hier tevens niet staat :| Ik dacht dat ik hem niet gebruikde ;-)
(Moet wel aangezien ik aan sommige resell ;-))
Even kijken of ik die van mij toch terug kan zetten ;) Of wacht, hij maakt automatisch back-ups.
Gelukkig :)
Ben ik blij dat ik automatische back-ups heb ingesteld en dat ik ook MySQL automatisch laat back-uppen ;)
Bedankt,
Gr. Luke
Ja, hij is weer terug :)
echt dom... Ik ben reseller en vergeet dat ie dagelijks een back-up maakt :P Jup,
Dat valt wel mee, nog dommer is dat je een database weggooit ;).
Dat klopt... @Arjan
Dat is inderdaad knap dom ja. Maak daar echt een dagelijkse gewoonte van, controleer je backups ook regelmatig of je deze nog restoren (m.a.w. dat je niet iedere dag een incomplete backup maakt), zet maandelijks een volledige backup naar tape, DLT, CD of DVD o.i.d. en archiveer dat.
PS: Ik voer elke dag automatisch een macro uit en daar mee maakt hij dus een backup van de database, op flop. En als de database inees leeg is, stopt hij :D Heey, luke! Je hebt een avatar!!! :D:D:D:D:D
Als je nog een backup hebt staan... Zet je die erin..Maar hoe krijg je het voor elkaar om je hele DB leeg te gooien? :O
Ja, je backup terugzetten.
Oh haha ;) hij editte hem al - misschien zou je system restore kunnen gebruiken van windows zelf...
Het is een linux server, die hier tevens niet staat :|
Jammer joh
Dan kan je het helemaal vergeten, mail de hoster en vraag misschien of hij snachts back-ups maakt.
(Moet wel aangezien ik aan sommige resell ;-))
Even kijken of ik die van mij toch terug kan zetten ;)
Quote:
User lbanning.tar.gz has been restored
The User files have been restored from /home/lbanning/user_backups
The User files have been restored from /home/lbanning/user_backups
Gelukkig :)
Ben ik blij dat ik automatische back-ups heb ingesteld en dat ik ook MySQL automatisch laat back-uppen ;)
Bedankt,
Gr. Luke
Quote:
*Edit*
Typo :)
Typo :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luke Banning
haha :D mooi dat hij weer terug is :-)
echt dom... Ik ben reseller en vergeet dat ie dagelijks een back-up maakt :P
Luke:
Jup,
Dat valt wel mee, nog dommer is dat je een database weggooit ;).
Dat klopt...
Luke:
Jup,
Dat is inderdaad knap dom ja. Maak daar echt een dagelijkse gewoonte van, controleer je backups ook regelmatig of je deze nog restoren (m.a.w. dat je niet iedere dag een incomplete backup maakt), zet maandelijks een volledige backup naar tape, DLT, CD of DVD o.i.d. en archiveer dat.
PS: Ik voer elke dag automatisch een macro uit en daar mee maakt hij dus een backup van de database, op flop. En als de database inees leeg is, stopt hij :D