Perl - Win32 GuiTest FindWindowLike

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Cimah Potte

Cimah Potte

18/01/2011 19:04:48
Quote Anchor link
Ik werk momenteel met Perl en ik heb een library geïnstalleerd, Win32 GuiTest.
Ik gebruik de functie FindWindowLike, het gaat mis bij de 2e parameter: titleregex, dit is een regular expression, maar als ik niet begin met ^ lijkt hij het helemaal niet te doen! Het ligt er niet aan dat het van User input komt, het werkt alleen als ik begin met een ^, maar dat betekent dat de gebruiker per se het begin van de titel van het window moeten opgeven en dat is niet de bedoeling.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
#!/usr/local/bin/perl

use Win32::GuiTest qw(:ALL);

print "Let's create a new tab!\n";
print "In which browser do you want to create a new tab? (Example: Internet Explorer)\n";
$browser_name = <>;
chomp($browser_name);

my @window_handle = FindWindowLike(undef, "^.*$browser_name.*");
SetForegroundWindow(@window_handle[0]);

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 12:42:24

Noppes Homeland

Noppes Homeland

18/01/2011 19:18:31
Quote Anchor link
Perl is geen PHP!!

En naar mijn inzicht werkt de functie zoals die werkt, dus als dat niet hetgeen is wat je ervan verwacht, dan moet je opzoek naar iets wat wel past.

Cimah Potte

Cimah Potte

18/01/2011 19:24:54
Quote Anchor link
Ik weet dat PHP geen Perl is, maar deze website is toch bedoelt om vragen over elke programmeer taal te beantwoorden?

De functie werkt op zich wel, maar alleen als het begint met een ^ en dat vind ik vreemd, ik dacht dat iemand wel zou weten waarom het niet werkt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.