Permissie Per Categorie Per Gebruiker // bitwise??
Robby Alexander
18/09/2011 17:10:04Ik heb artikelen en deze zitten in categorieen. En ik heb gebruikers :)
Nu wil ik dat jantje alleen categorie: honden kan bekijken
en ik wil dat pietje alleen categorie: katten kan bekijken
Hoe kan ik dit het beste doen?
Want ik heb nu in mijn usertabel een paar velden met categorie1, categorie2, categorie3
en daar ingevuld. Bij jantje categorie1:honden en bij pietje categorie1:katten
en dan heb ik de select categorie1 gebruikt om te weergeven maar wanneer je in de
adressenbalk: honden verwijderd en katten ervan maakt kun je ook gewoon de categorie
katten bekijken terwijl dit niet de bedoeling is. kan iemand mij helpen alstublieft?
Nu wil ik dat jantje alleen categorie: honden kan bekijken
en ik wil dat pietje alleen categorie: katten kan bekijken
Hoe kan ik dit het beste doen?
Want ik heb nu in mijn usertabel een paar velden met categorie1, categorie2, categorie3
en daar ingevuld. Bij jantje categorie1:honden en bij pietje categorie1:katten
en dan heb ik de select categorie1 gebruikt om te weergeven maar wanneer je in de
adressenbalk: honden verwijderd en katten ervan maakt kun je ook gewoon de categorie
katten bekijken terwijl dit niet de bedoeling is. kan iemand mij helpen alstublieft?
PHP hulp
06/11/2024 00:31:27Jacco Brandt
18/09/2011 17:14:48Robby Alexander
18/09/2011 17:21:39Jacco dat klopt wel maar ik weet niet hoe.
Op dit moment heb ik een select gemaakt die kijkt welke user er ingelogd is en welke bijbehorende categorieen er op zijn naam staan. Aan de hand van deze categorieen laat hij alles zien. en dat klopt wel. alleen als je in de adressenbalk
index.php?categorie=honden en er katten van maakt dan kun je katten gewoon bekijken dus ik weet niet in php hoe je er een rechtensysteem van maakt.
Toevoeging op 18/09/2011 19:58:26:
Hoe maak ik een rechten systeem?
Op dit moment heb ik een select gemaakt die kijkt welke user er ingelogd is en welke bijbehorende categorieen er op zijn naam staan. Aan de hand van deze categorieen laat hij alles zien. en dat klopt wel. alleen als je in de adressenbalk
index.php?categorie=honden en er katten van maakt dan kun je katten gewoon bekijken dus ik weet niet in php hoe je er een rechtensysteem van maakt.
Toevoeging op 18/09/2011 19:58:26:
Hoe maak ik een rechten systeem?