Personal Touch & Alesig Fashion website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Erick Schluter

Erick Schluter

19/12/2007 21:01:00
Quote Anchor link
Hallo daar,

Ik heb zojuist een klein project gelanceerd:

http://www.personal-touch-alesigfashion.com/

Een website voor iemand die diverse trainingen geeft m.b.t. modellen e.d..

Het zit mischien ietwat omslachtig in elkaar...Veel gerommel in de Stylesheet, maar het ziet er nu in IE6, IE7 en Firefox nagenoeg hetzelfde uit. Met andere browsers en op een Mac heb ik nog niet getest, iemand hier mischien een Mac? Andere browsers?

Ik ben er best tevreden mee...Maar...Wat vinden jullie ervan?

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 10:15:14

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

19/12/2007 21:53:00
Quote Anchor link
ik vind het er goed en leuk uit zien.
mischien een beetje te oranje/geel maar wel heel leuk..

btw je kunt safarie (de browser voor de mac) nu ook op je pc downloaden ;)
linkje naar safarie: http://www.apple.com/safari/download/

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

19/12/2007 22:07:00
Quote Anchor link
Ik vind het jammer dat je allemaal verschillende pagina's hebt ipv 1 index waarbij je de links iets hebt als p=modellen bijvoorbeeld. Nu (in FF 2.0.0.11) als ik een link aanklik zijn sommige afbeelding in een blink van een seconde niet aanwezig. Mij lijkt het dus dat er niets gecacht wordt.

Erick Schluter

Erick Schluter

19/12/2007 22:28:00
Quote Anchor link
Jurgen: Nu (in FF 2.0.0.11) als ik een link aanklik zijn sommige afbeelding in een blink van een seconde niet aanwezig. Mij lijkt het dus dat er niets gecacht wordt.

Welke afbeeldingen bedoel je nu precies? De achtergrond afbeeldingen in het algemeen of die van de 4 buttons op de 'modellen' pagina? Zie: http://www.personal-touch-alesigfashion.com/modellen.php

Erick Schluter

Erick Schluter

19/12/2007 22:32:00
Quote Anchor link
Mr. Heinen ik had begrepen dat Safari beschikbaar is voor de PC, maar ik ben daar principieel op tegen. Mijn Mac is aan vervanging toe (BIJNA!) en tot die tijd heb ik gewoon geen Mac-mogelijkheden.

Toen men begon over 'Virtual PC' en dat soort zaken had ik altijd al het idee dat je gewoon een PC moet hebben voor de PC zaken en een Mac voor de Mac zaken. Die twee houd ik dan ook liever gescheiden.

Ook ben ik niet overtuigd van het feit dat dit hetzelfde zou zijn. Safari op de PC hetzelfde als op de Mac? Echt? Maar bedankt voor de tip en de positieve reaktie!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erick Schluter

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

19/12/2007 22:36:00
Quote Anchor link
niet bumpen.

Erick Schluter

Erick Schluter

19/12/2007 22:36:00
Quote Anchor link
OOPS! In plaats van 'edit' drukte ik op 'Quote'...Sorry...

Wouter K

Wouter K

19/12/2007 22:41:00
Quote Anchor link
je doet het expres

Checken in alle browsers
www.browsershots.org !!!

Robert Deiman

Robert Deiman

19/12/2007 22:46:00
Quote Anchor link
Erik, Bumpen is het "omhoog halen van je topic door zelf 2 (of meerdere) keren achter elkaar te posten, zonder dat daartussen een reactie van anderen zit". Dit mag pas na 24 uur, dus probeer je daar aan te houden.
Je gaat hier nu wel zolang mee dacht ik dat je dat wel zou weten.

Maargoed, voor de safari voor windows heb je gelijk! Die staat niet helemaal gelijk aan de safari voor Mac. Dus daarop kan je niet (nog niet, wordt wel aan gewerkt) testen of het op de Mac safari er ook goed uit ziet.

Erick Schluter

Erick Schluter

19/12/2007 23:15:00
Quote Anchor link
Hey Wouter, die browsershots is erg handig! Hij is nu aan het pruttelen.

En even over het 'bumpen'...Excuus! Ik dacht dat het zo duidelijker zou zijn...

Er zou ook een 'delete' optie moeten staan naast de 'Edit' en 'Quote' opties...Ideetje mischien? Dan kan ik zelf de troep die ik maak opruimen.

Hipska BE

Hipska BE

19/12/2007 23:17:00
Quote Anchor link
Opera en firefox op mac tonen precies hetzelfde als die versies op de PC (of het moet een bug zijn)

Over safari; op de pc heet het nog béta, maar ik kan je vertellen dat hij tot 99% overeenkomt met safari3 op mac, dus is het wel een aardig alternatief om te testen op safari

(konden wij dat ook maar zeggen over IE6 en IE7 :( )

Erick Schluter

Erick Schluter

20/12/2007 09:48:00
Quote Anchor link
Ik heb zojuist de resultaten van de 'browsershots' bekeken die ik had opgevraagd en moet zeggen dat alleen in Opera 9.24 en Opera 9.50 de tekst ietwat te hoog staat. Ik ben content!

Zie screenshot Opera: http://www.personal-touch-alesigfashion.com/images/opera_shot.jpg

Zie je de tekst?! Enkel & alleen in Opera...

Iemand een oplossing voor specifiek Opera? Of moet ik me daar niet druk om maken omdat het in de rest van de browsers gewoon oke is?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erick Schluter

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

20/12/2007 09:59:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 19.12.2007 22:41:
je doet het expres

Checken in alle browsers
www.browsershots.org !!!

Waarom kom jij altijd met een loze reactie zoals "je doet het expres"?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.