Pfz.nl te koop?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

E vH

E vH

30/06/2014 17:53:10
Quote Anchor link
Bron: http://www.pfz.nl/nieuws/berichten/87-persbericht-wie-redt-pfz/

Het zat er aan te komen, als je het mij vraagt...

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 22:41:06

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

30/06/2014 18:18:56
Quote Anchor link
Er staat nergens dat de site te koop is. Ze zoeken een nieuw bestuur die er nieuw leven in wil blazen.

Die site is overigens zo goed als compleet inactief.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/06/2014 18:20:38
Quote Anchor link
Ik las het al net voor het weekend.

Wel jammer dat ze vrezen dat de site offline gaat. Achter hen zit overigens een hele vereniging die workshops aanbiedt. Ik vraag me af af hun niet met hulp van sponsoring verder kunnen gaan, e.v.t zonder de workshops.

Verder was ik er vroeger wel actief, maar sinds de overgang naar hun nieuwe CMS (draaiende op IPB) is de boel sterk achteruit gegaan. Zelfs de beginpagina is niet meer up-2-date.

Ik hoop voor hen dat er een overname plaats gaat vinden die voor frisse wind zorgt, en anders zullen we wel een stijging in ons ledenbestand gaan zien :-P
Gewijzigd op 30/06/2014 18:25:16 door - Ariën -

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

30/06/2014 18:55:12
Quote Anchor link
Die workshops kunnen natuurlijk best wel interessant en handig zijn. Ik zou het jammer vinden als dat verloren gaat.

Ivo P

Ivo P

30/06/2014 21:53:46
Quote Anchor link
Sponsoring is niet zo zeer het probleem: het is meer dat niet dezelfde paar mensen steeds alle workshops en congressen moeten organiseren. Die hebben daarnaast ook nog hun studie, werk of sociaal leven.

Al staat er een ton op de bank, je kunt dan nog steeds niet uit het niets een congres doen ontstaan.

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

30/06/2014 22:02:04
Quote Anchor link
Helemaal mee eens Ivo. En als een vereniging minder actieve leden krijgt omdat de populariteit achteruit gaat dan wordt het steeds moeilijker om mensen te vinden die zoiets kunnen én willen organiseren.

Reshad F

Reshad F

01/07/2014 10:41:35
Quote Anchor link
Ik denk dat het zowel aan de naam pfz als de layout van de website ligt. Voor een newbie die de website totaal niet kent zegt pfz niks en de layout is ook niet zo duidelijke als die van phphulp. Ik denk niet dat een nieuw bestuur veel zal helpen ik denk toch echt dat het aan hun website zelf ligt. Misschien is een nieuw jasje eromheen?

E vH

E vH

01/07/2014 10:47:22
Quote Anchor link
Inderdaad Reshad,

Het oude jasje van PFZ vond ik vele malen beter! (niet van deze tijd, maar beter dan het huidige, er missen gewoon elementen op de voorpagina als je het mij vraagt), het was destijds toch meer een community gevoel... nu moet ik 2 handelingen verrichten om te navigeren.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/05/2015 00:03:43
Quote Anchor link
En om het topic even actueel te maken, de site meldt nu "Dat het einde van PFZ.nl nabij is"

http://www.pfz.nl/nieuws/berichten/88-einde-pfz-nl-nabij/
Afwachten wat de toekomst zal brengen....

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.