Pfz.nl te koop?
http://www.pfz.nl/nieuws/berichten/87-persbericht-wie-redt-pfz/
Het zat er aan te komen, als je het mij vraagt...
Bron: Het zat er aan te komen, als je het mij vraagt...
Die site is overigens zo goed als compleet inactief.
Wel jammer dat ze vrezen dat de site offline gaat. Achter hen zit overigens een hele vereniging die workshops aanbiedt. Ik vraag me af af hun niet met hulp van sponsoring verder kunnen gaan, e.v.t zonder de workshops.
Verder was ik er vroeger wel actief, maar sinds de overgang naar hun nieuwe CMS (draaiende op IPB) is de boel sterk achteruit gegaan. Zelfs de beginpagina is niet meer up-2-date.
Ik hoop voor hen dat er een overname plaats gaat vinden die voor frisse wind zorgt, en anders zullen we wel een stijging in ons ledenbestand gaan zien :-P
Gewijzigd op 30/06/2014 18:25:16 door - Ariën -
Die workshops kunnen natuurlijk best wel interessant en handig zijn. Ik zou het jammer vinden als dat verloren gaat.
Al staat er een ton op de bank, je kunt dan nog steeds niet uit het niets een congres doen ontstaan.
Helemaal mee eens Ivo. En als een vereniging minder actieve leden krijgt omdat de populariteit achteruit gaat dan wordt het steeds moeilijker om mensen te vinden die zoiets kunnen én willen organiseren.
Ik denk dat het zowel aan de naam pfz als de layout van de website ligt. Voor een newbie die de website totaal niet kent zegt pfz niks en de layout is ook niet zo duidelijke als die van phphulp. Ik denk niet dat een nieuw bestuur veel zal helpen ik denk toch echt dat het aan hun website zelf ligt. Misschien is een nieuw jasje eromheen?
Het oude jasje van PFZ vond ik vele malen beter! (niet van deze tijd, maar beter dan het huidige, er missen gewoon elementen op de voorpagina als je het mij vraagt), het was destijds toch meer een community gevoel... nu moet ik 2 handelingen verrichten om te navigeren.