PGSQL - 3 tabellen combineren
dennis
26/01/2009 10:54:00Beste php'ers
ik heb op dit moment dit
tabel Groepen
-----------------
groep_id
tabel Partners
-----------------
partner_id
groep_id
tabel Users
----------------
user_id
partner_id
nu wil ik 1 associatieve array maken van alle users van de partners met groep_id = 2;
ik kan dit voor elkaar krijgen met een onnodig php script met array trucjes maar ik weet zeker dat iemand weet hoe je dit in je SQL syntax kan zetten want ik denk dat ik niet de enige ben die dit wel is heeft meegemaakt.
wie kan mij vertellen hoe ik dat dan doe, of mij in iedergeval in de goede richting helpen.
s.v.p. alleen reageren als je een serieuze reactie geeft, google heb ik geprobeerd maar ik weet niet in welke richting ik zou moeten kijken.
mvg,
Dennis
ik heb op dit moment dit
tabel Groepen
-----------------
groep_id
tabel Partners
-----------------
partner_id
groep_id
tabel Users
----------------
user_id
partner_id
nu wil ik 1 associatieve array maken van alle users van de partners met groep_id = 2;
ik kan dit voor elkaar krijgen met een onnodig php script met array trucjes maar ik weet zeker dat iemand weet hoe je dit in je SQL syntax kan zetten want ik denk dat ik niet de enige ben die dit wel is heeft meegemaakt.
wie kan mij vertellen hoe ik dat dan doe, of mij in iedergeval in de goede richting helpen.
s.v.p. alleen reageren als je een serieuze reactie geeft, google heb ik geprobeerd maar ik weet niet in welke richting ik zou moeten kijken.
mvg,
Dennis
PHP hulp
21/11/2024 13:30:26Bo az
26/01/2009 11:05:00Dit bedoel je?
dennis
26/01/2009 11:06:00ik dacht al iets met join maar werk daar nog niet veel mee ga ik wel leren natuurlijk.
echt thx boaz.
echt thx boaz.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door dennis