PHP ??

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jacco Visser

Jacco Visser

15/01/2010 09:50:00
Quote Anchor link
Ben jij de PHP Developer die ik zoek?!

Zoals jullie vast gemerkt hebben is er veel vraag naar enthousiaste en gedreven PHP Developers door heel Nederland. Vaak komt dit voort vanuit een hobby, maar over het algemeen zoeken bedrijven naar mensen met werkervaring. Hierdoor vallen er ontzettend veel mensen buiten de boot.

Ik wil graag in contact komen met uiteraard mensen die deze werkervaring wel hebben. PHP / OOP / ZEND etc. is perfect. Daarnaast zoek ik ook mensen die vooral hobbyervaring hebben. Wellicht kan ik ook iets voor hen betekenen.

Met andere woorden.. heb jij ervaring met PHP en zoek je een nieuwe uitdaging!? Stuur je CV dan naar [email protected], of voeg me toe op Linkedin: Jacco Visser

Ik hoor graag van je!

Mvg,
Jacco Visser
Senior Recruitment Consultant
Uchoose
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Visser

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 18:52:15

- wes  -

- wes -

15/01/2010 10:03:00
Quote Anchor link
Goh jacco , commissiebasis? ;)

Hipska BE

Hipska BE

15/01/2010 10:19:00
Quote Anchor link
Is er geen vraag naar PHP developers in België? Pas dan zou ik eens kunnen reageren op een vacature :p

Jacco Visser

Jacco Visser

15/01/2010 15:36:00
Quote Anchor link
Hi Hipska,
Belgie zeg je? Woon jij omgeving Maastricht toevallig? Daar heb ik momenteel een goede mogelijkheid waar ze op zoek zijn naar een ervaren PHP developer. Ik zal de vacature meteen even posten.

Je moet kennis hebben met uiteraard PHP/OOP en het liefst ook ervaring met frameworks als bijvoorbeeld Zend. Zo niet bieden ze je daar de mogelijkheid dit op te pakken.

Het betreft een leuk, informeel bedrijf waar je komt te werken in een gezellig team. Stuur mij anders even je CV. Dit kun je doen naar [email protected]

Ik hoor graag van je.
Gr, Jacco - Uchoose

Michael -

Michael -

15/01/2010 15:50:00
Quote Anchor link
Je hebt het over het hele land en in je 2e post over Maastricht, maar wel omgevingen bedoel je nog meer?

Jacco Visser

Jacco Visser

15/01/2010 16:10:00
Quote Anchor link
Turmin,
Hoeveel provincies ken jij? ;)
Met name in de Randstad heb ik de meeste mogelijkheden. Daar zitten de meeste bedrijven en dus ook het meeste werk. Toch heb ik ook in de andere provincies goede opties. Waar kom jij vandaan?
Gr, Jacco

Michael -

Michael -

17/01/2010 03:45:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 15.01.2010 16:10:
Turmin,
Hoeveel provincies ken jij? ;)

12

Jacco schreef op 15.01.2010 16:10:
Met name in de Randstad heb ik de meeste mogelijkheden. Daar zitten de meeste bedrijven en dus ook het meeste werk. Toch heb ik ook in de andere provincies goede opties. Waar kom jij vandaan?
Gr, Jacco

Gelderland, Groenlo

Pepijn

Pepijn

17/01/2010 11:21:00
Quote Anchor link
Quote:
* Wat jij biedt (contract / freelance)
* In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!

Jacco Visser

Jacco Visser

18/01/2010 12:25:00
Quote Anchor link
Hi Turmin,
Groenlo - Gelderland is niet de makkelijkste regio om werk te vinden. Stuur me anders even je CV in Word. Dan kijk ik daar even naar en kan je een aantal mogelijkheden toesturen wanneer ik concreet iets heb. Dan is het aan jou om te zeggen 'ziet er goed uit, ik wil graag een gesprek aangaan'.
Sturen naar: [email protected]
Gr, Jacco Visser - Uchoose

TJVB tvb

TJVB tvb

18/01/2010 12:28:00
Quote Anchor link
Jacco, heb je het bericht van Pepijn gelezen?

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

18/01/2010 13:23:00
Quote Anchor link
@TJVB en Pepijn,
Misschien is het jullie nog niet duidelijk,, maar hij bied meerdere banen aan,, dus die vragen zijn momenteel nogal irrelevant.
Anders zou hij alle vacatures los moeten posten, dan zou het nog wel nodig zijn, maar nu dus niet :P

Jacco Engel

Jacco Engel

18/01/2010 13:25:00
Quote Anchor link
wes schreef op 15.01.2010 10:03:
Goh jacco , commissiebasis? ;)

Niet in een negatieve zin, maar ik wil graag even aangeven dat dit op geen enkele manier aan mij gerelateerd is (behalve de naam :P)

Jacco Visser

Jacco Visser

19/01/2010 18:48:00
Quote Anchor link
Even terugkomend op hetgeen dit alles over ging.. ;)
Ben of kent iemand enthousiaste PHP-ers die momenteel op zoek zijn naar een baan? Let me know! Wie weet kan ik iets voor jou/hen betekenen.

Contact op [email protected] of 0202401401!

Gr, Jacco Visser
Uchoose

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.