Php based game
Neem gerust een kijkje en registreer op het forum voor meer informatie, en als je op het forum registreerd kan je meteen spelen met die gebruikersnaam. Handig toch?
http://spelleke.no-ip.org/
Greetz, Wizznick
moet je even naar kijken.
maar wel leuk spel,
kan je wel uitgebreid maken :P
het aanvals systeem is ook beetje oneerlijk :P ik ben al stuk of 20keer dood gegaan en heb pas 2 monsters vermoord :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door menno
Oh.. tjaa,, je kan trouwens je skills aanpassen eerst he! spend skills, en dat die pagina naar beneden gaat steeds ligt aan het drop down menu, heel irri. Dat moet ik nog even fixen, maar het gaat al steeds beter. En ja, ik kan het zeker nog uitbreiden! :D
nu lukt het wel :P
wel lache spel :P
Ziet er wel een beetje netjes uit alleen op index gelijk inloggen is niet zo mooi vind ik daar kan je beter kleine introductie tekst neer zetten en bouw 1 forum in je design is mooier dan ineens naar zon lelijke blauwe phpbb te gaan
Bij mij is ie wat langzaam. Het lange laden met de pagina's, maar verder wel een grappige game.
Quote:
Algemene fout
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
Edit:
Jammer dat het zon trage host is :(
Edit2:
Best grappig spel btw, mischien leuk om een % balkje te maken hoever je al lvl bent.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
voor spelers is het wel chill :P
als je bijv. naar verken wereld gaat en je kies mid lvl monsters dan heb je soms dat je geen monster tegen komt en dan krijg je toch geld maar je ziet geen monster naam en je vecht niet :S
en bij high monster heb je dat alleen maar :P
wel lekker om snel geld te krijgen maar toch zou ik er ff naar kijken :P
EDIT: ik zie ook soms boven 4 users online 'User-online error [1] >'
misshien kan je ook een link zetten op 4 users online met een link naar de memberlist pagina, zou wel handig zijn :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door menno
Die email fout snap ik niet helemaal!! kan iemand mij daarbij helpen? Ik wil namelijk gewoon heel dat email gedoe uitzetten, is nu niet nodig, misschien later :P
Ik wil ook een % balkje maken voor het level ja, waren mijn plannen ook al, en een % balkje bij het vechten, hoeveel hp je nog hebt e.d., maar daar ben ik nog niet helemaal uit hoe ik dat ga maken, iemand tips?
Ik ga NU ook een link naar memberlist pagina zetten, is wel handig ja, en die error bij het counten fix ik morgen wel, heb et een beetje druk nu eigelijk haha.
En dan nog even over die tip over het inloggen op de index: ik ga morgen de login in het vakje plaatsen waar normaal de gegevens van je character staan, en een leuke intro tekst bij index.
Allemaal al heel erg bedankt voor het testen en hopelijk weet iemand een oplossing op de dingen die ik hierboven gezegt heb.
Grtzz,
Wizznick!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick
Vacatures zijn er alleen voor serieuze php opdrachten. Niet voor PHP games.