php bestanden openen.
Volgens mij ben ik hier aan het juiste adres. Ik heb geen verstand van computers maar heb net wel windows xp op mijn computer gezet. Mijn modem moet nu ook opnieuw geinstalleerd worden, maar de driver die ik er bij heb gekregen ondersteund geen XP. Nu heb ik een driver voor mijn modem gevonden die wel xp begrijpt, maar het is een php bestand. Vandaar deze mail, mijn computer en de driver kunnen elkaar nu begrijpen, maar nu begrijp ik de driver niet meer. Ik kan dit php bestand niet gedownload krijgen. Mijn computer vraagt dan steeds welk programma ik daar voor wil gebruiken en ik heb geen idee. Kan iemand mij helpen???
PHP hulp
27/11/2024 08:56:33Guido
05/08/2004 08:56:00Je modemdriver heeft niks met PHP zoals besproken op deze website te maken. Kun je eens een link geven naar het bestand dat je probeert te downloaden.
Ik begrijp je verhaal ook niet helemaal. Je zegt dat je computer en de driver elkaar nu begrijpen. ALs de driver werkt en dus ook je modem dan heb je toch geen probleem meer?
Ik begrijp je verhaal ook niet helemaal. Je zegt dat je computer en de driver elkaar nu begrijpen. ALs de driver werkt en dus ook je modem dan heb je toch geen probleem meer?
Het probleem is al opgelost. Het bleek inderdaad geen php probleem te zijn. Bedankt voor de reactie in ieder geval.