PHP bestanden uploaden?
Als ik een php bestand upload, naar welke directory/map moet ik hem dan uploaden, want als ik naar file manager ga zonder daar een map aan te klikken en dan een bestand upload en hem bekijk krijg ik allemaal rare tekens(PHP) en het bestand doet het niet??? Hoe kan dit? Of hoort dit?
welke gratis host heb je gevonden?!
Laat eens zien watvoor rare tekens aub. Er is een goede kans dat PHP toch niet wordt ondersteund.
www.freesites.ws. En momenteel heb ik van mijzelf geen php bestanden erop, heb ik eraf gegooid.
Trouwens, het is toch een test account, zou een van jullie de gegevens van mijn account willen hebben dan kunnen jullie zelf ff wat bestanden uploaden en testen. De host die ik heb gevonden is En ik heb nog een vraagje: ik ken nog geen php, maar ik wil het wel leren, ik dacht erover een boek te kopen, wat raden jullie me aan?
Waarom kopen als je het in de bieb kunt halen... en op internet kun je overigens ook veel leren. Ik heb nu ook een boek gehaalt in de bieb maar het meeste weet ik ondertussen al...
Gewijzigd op 21/07/2004 21:44:00 door RT
Als je alleen de extensie veranderd, ziet de pagina er opeens heel anders uit?!?
Gewijzigd op 21/07/2004 21:43:00 door RT
nee
Wat nee?
Ziet ie er niet anders uit ...
Weet niemand anders het, die Bas Kreleger???
zoiets als members.lycos.nl/<naam> bijv.
dan moet je altijd uploaden naar die <naam>
Ik heb wel een domeinnaam, maar als je het nog niet weet, ik upload wel via de browser, via een controlpanel.
Openen met kladblok -> save as -> all files -> naam.php -> klaar :)
Ja ik weet het, dat doe ik de hele tijd al!!!
Gewijzigd op 22/07/2004 15:23:00 door RT
Gewijzigd op 21/07/2004 22:35:00 door RT
Ksnap ut niej :\
Godsamme, welke idioot gaat er op een FORUM zijn INLOGGEGEVENS PLAATSEN?!